vdalen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hjemme fra ferie, og oppdager at nesten alle feriebildene er borte. Under fotografering med mitt Canon Ixus 500 fikk jeg beskjed om "feil med minne brikke" og nå er det ingen bilder igjen ?? Her var mange viktige minner som plutselig ble borte. Er det noen som har gode råd ??? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hmm... dette er kjipt. Hvis kameraet i heletatt ikke godtar minne-kortet, må du kanskje prøve å sette det i en kortleser og kjøre et slags «recovery» program som det finnes en del av. Det beste er nok å få noen profesjonelle til å se på problemet ettersom det er stor fare for å miste bildene for alltid. Selv hadde jeg problemer med et TwinMos Ultra-X SD-kort som heldigvis var såpass dårlig at det krasjet før jeg rakk å lagre viktige bilder på kortet. Så neste gang skal jeg ikke kjøpe det billigste som finnes (tror jeg). Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei! En mulig løsning på problemet kan være å bruke programmet Smart Recovery 4.5, som i tillegg er freeware! Lenke til kommentar
vdalen Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Hei! En mulig løsning på problemet kan være å bruke programmet Smart Recovery 4.5, som i tillegg er freeware! 9271460[/snapback] Lenke til kommentar
vdalen Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Hei. Takk for forslag. Skal prøve å finne igjen bildene med denne sw. VD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå