Ståle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har en FSC Celsius Mobile H WF2H, som jeg vil åpne for a ta vekk stov som har samlet seg opp igjennom årene. Men far det ikke til. Noen som har kunnskaper om denne PCen? Fant ikke noe pa internett om det heller. Har tatt utav HDDen, og 5skruer pa baksiden. Men det ser ut som det er noe haspe+greier inni foran. Som linker toplokket og resten. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 ta også ut CD/DVD-rom og tastaturet. Vanligvis er de to hoveddelene i selve kabinettet holdt sammen med klips i tillegg til skruene som ligger på under- og baksiden. Disse åpner du enkelt ved å bruke ett skrujern i sprekken mellom de to delene (prøv deg frem for å se hvor mye makt du tør å bruke, hvis den sitter hveldig godt fast kan det hende det er flere skruer som må løsnes). Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Har tatt ut alle lose deler. Skal laste opp noen bilder. sec Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Den blanke dingen nederst ved siden av viften i nedre hoyre hjorne, kan jeg trykke inn. Men den popper ikke ut igjen. Aner ikke hva den er til. Ingen lose deler, eller skruer. (utenom skjermen, men jeg vil helst unnga a losne den) Det er en sann haspe+greie pa andre siden ogsa, men jeg far ikke rikket toplokket, fordi den er borti der skjermen moter resten av PCen. Og den nedre delen gar heller ikke, fordi kontaktene pa baksiden av PCen er der. Endret 12. august 2007 av Ståle Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tror du finner skruer under knottene i hjørnene. Ser du har tatt de av, men "grav" litt med et skrihjern. Ser ut som let ligger et lag med lim der. Erlend Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 It doesn't. Har sjekket det. Som du ser pa bilde 3. Eller kanskje ikke, men det er ihvertfall ingenting der. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 tviler på at du unngår å løsne skjermen, jeg må i hvertfall gjøre dette må min maskin for å få splittet kabinettet... Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Men trenger du å ta den helt opp da? Spraye den med "luftpåboks" inni alle innganger og huller.. Hjelper ikke det å få bort mesteparten av støvet? HAr nå riktignok ikk så mye peiling på det da.. . men... Har en bærbar selv men den er fortsatt så ny at støvfjerning nok ikke er aktuelt ennå.. Mvh Endret 12. august 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå