Gunfreak Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Driver å spiller det nå, og sleit velig til jeg fant ut at man kunne sette ned vansklighets graden,(var ikke noe gøy å komme inn med 45 over par i turneringer. men jeg syns slagkraften er litt random, når jeg prøver å slå hard blir det ofte svake slag, og omvendt. en annen ting jeg har merket er at noen ganger "glipper" slaget og man får bare noen få % av full kraft, dette har gjort at jeg har tapt en del slag når jeg ikke trengte det. Endret 13. august 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Var det godt å få det ut? Jeg er liksom ikke helt sikker på hva du ville med denne posten Endret 12. august 2007 av Sjefern Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Litt vanskelig med slag styrke og slik i begynnelsen. Og er enig at det er litt ranom til tider. Det som er viktig å tenke på er at det ikke går så mye på styrke, men på rytmen i svingen. for å slå kort så ta mye kortere bak sving, det hjelper for meg. Det du sier om at slaget glipper tror jeg kommer fordi du ikke holder kontrollen helt i ro når du begynner slaget. Har hatt mange slike "skygge" slag selv, hvor ballen flyr til gokk. viktig å stå helt i ro, og en rett gjennomført bevegelse når du slår. Endret 12. august 2007 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Var det godt å få det ut? Jeg er liksom ikke helt sikker på hva du ville med denne posten 9265534[/snapback] Se under. Litt vanskelig med slag styrke og slik i begynnelsen. Og er enig at det er litt ranom til tider. Det som er viktig å tenke på er at det ikke går så mye på styrke, men på rytmen i svingen. for å slå kort så ta mye kortere bak sving, det hjelper for meg. Det du sier om at slaget glipper tror jeg kommer fordi du ikke holder kontrollen helt i ro når du begynner slaget. Har hatt mange slike "skygge2 slag selv, hvor ballen fly til gokk. viktig å stå helt i ro, og en rett gjennomført bevegelse når du slår. 9265544[/snapback] det var dette jeg ville med posten, få noen tips, takk Endret 12. august 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Mente ikke noe vondt. Så bare ikke noe spørsmål. Virket som en mini-anmeldelse. Men det er mulig jeg er i et litt køddete humør i dag også. Men det er sant som MaxXRebo sier. Viktig å starte med kontrollen pekende rett ned har jeg funnet ut. Jeg har også funnet ut at kontrollen blir forvirret noen ganger om man hever "kølla" så høyt at den peker ned mot gulvet bak ryggen din. (om du skjønner hvilken stilling jeg vil frem til ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 da har jeg vunnet min første turnering. 19 under par, noe jeg er fornøyd med. litt sur at jeg ikke fikk noen nye sponsorer pga. det. har fremdeles ikke fått none eagles, selv om jeg var noen millimetre unna et par ganger Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har fått dreisen på Drivers og Putts, men semi lange slag med Irons sliter jeg med, det virker ikke som det er noe fast med dem, noen ganger får jeg 110% og slaget går langt til helvete andre ganger får jeg 85% og ballen havner i en bunker eller i vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå