CrasY Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som har en howto for installering/kofiguering av dette på SlackWare 8.1? Svar mottas med takk! Lenke til kommentar
Booth Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som har en howto for installering/kofiguering av dette på SlackWare 8.1? Svar mottas med takk! Hva med å laste ned pakkene å lese INSTALL filene ? Lenke til kommentar
masterb Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Her: http://itpro.no/article.php?sid=2403&mode=...=nested&order=0 8) Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Jepp... Føler jeg blir litt forvirret når jeg er ferdig med å installere det, ettersom jeg ikke helt vet hvor alt legger seg.. Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Her: http://itpro.no/article.php?sid=2403&mode=...=nested&order=0 8) Mange takk Skal lese meg gjennom den! Noen som har prøvd den på Slack? just in case ;D Lenke til kommentar
pine Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 den er ganske standard. du kan bruke den egenglig på hvilken som helst distro. :google: Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har installert Apache og PHP på Slack 8.1. Det gikk helt glatt det. Og jeg har ikke veldig mye peiling på Linux. Kan det mest grunnleggende. En klarer seg med INSTALL filen som følger med apache. Min server funka i hvert fall Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 [bL]NiTro: Apache og PHP er veldig enkelt å installere. Det jeg sliter mest med er å få oversikt, spesielt med tanke på MySQL. Noen som har erfaring med SSL støtte i Apache? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå