Gå til innhold

Skyting og vold på kaldbakken - akkurat nå

Anbefalte innlegg

Det eneste vi leserene kan basere slike antagelser på er geografisk lokasjon. Eg kjenner ikke området i det hele tatt, så eg vet ikke om dette er et geografisk område hvor det oppholder seg ekstra mye "nye landsmenn".

9264702[/snapback]

Utifra hvor det er så er det slettes ikke rart at trådstarter har sine antagelser. Og han har ganske sikkert helt rett. Det er vel forøvrig rimelig sjelden at hvitinger braker sammen i åpne slagsmål som dette her i landet, men bare kall meg rasist du siden jeg er rimelig sikker på at det ikke er hvitinger som har gjort det.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er utlendinger, skylder dere meg, alle som har svart i denne tråden, en tier.

Selv om vi ikke har inngått noe veddemål med deg?

9264675[/snapback]

Nei men jeg har inngått veddemål med dere :p

Bortsett fra meg! For jeg mener det er utlendinger!  Er det det blir det 5 på hver av oss!

9264672[/snapback]

Jeg er utlending selv da, og hvis jeg ikke får all penga så er det rasisme.

Lenke til kommentar
Det eneste vi leserene kan basere slike antagelser på er geografisk lokasjon. Eg kjenner ikke området i det hele tatt, så eg vet ikke om dette er et geografisk område hvor det oppholder seg ekstra mye "nye landsmenn".

9264702[/snapback]

Utifra hvor det er så er det slettes ikke rart at trådstarter har sine antagelser. Og han har ganske sikkert helt rett. Det er vel forøvrig rimelig sjelden at hvitinger braker sammen i åpne slagsmål som dette her i landet, men bare kall meg rasist du siden jeg er rimelig sikker på at det ikke er hvitinger som har gjort det.

9265099[/snapback]

Nei, svartingene sloss og skyter, mens hvitingene holder på slik:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1890797.ece

Og det stod faktisk i artikkelen i førsteposten at de så ut som tamilere, så hvordan folk fortsatt driver og diskuterer hvorvidt de er svarte eller hvite skjønner ikke jeg.

Lenke til kommentar
Nei, svartingene sloss og skyter, mens hvitingene holder på slik:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1890797.ece

Og det stod faktisk i artikkelen i førsteposten at de så ut som tamilere, så hvordan folk fortsatt driver og diskuterer hvorvidt de er svarte eller hvite skjønner ikke jeg.

9265230[/snapback]

Jeg ser forskjellen mellom å kaste egg og kappe av en person en arm, meie han ned og deretter skyte han...

Edit: ... rett foran små barn.

Endret av salah
Lenke til kommentar

9265230[/snapback]

Det stod ikke det når tråden ble postet. Artikkelen er blitt løpende oppdatert ut over kvelden.

Søndag 12.08.2007, 18:06

oppdatert 21:15

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
VÆR SÅ SNILL, NORGE. SOM EN TAMILER SELV BER JEG DERE SENDE DE INVOLVERTE TILBAKE TIL SRI LANKA SÅ DE FÅR OPPLEVD HVORDAN DET ER Å GÅ GLIPP AV Å BO I ET FREDELIG LAND.

Jeg kjenner også flere innvandrere som er sterkt for å sende alle kriminelle innvandrere ut av landet. Det er klart at det er noen idioter som ødelegger for mange ærlige mennesker.

Edit: Der fikk jeg endelig inn politiradioen. Masse action i kveld.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Det tragiske er vel at skattepenger blir brukt på å både lappe sammen og å fenglse idiotene som leker "the last samurai"

9267165[/snapback]

pengene som det kosta og lappe sammen og fengsle idiotene som lekte "the last samurai" :ph34r: er nok bare en promille av det det koster og lappe sammen alle sammen hver søndag, men for all del jeg forsvarer dem ikke, send dem tilbake!.

edit: en ting til hvorfor klager alle på barnene som så på? hva er det som er så jævli spessielt med og se en gruppe indere sloss egentlig?

Endret av 2r3fo
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mor: Var det noe action i parken i dag? Ida: Neida mamma, bare noen spøkfugler som tilfeldigvis hogde huet av hverandre. Mor: Ja det var jo hensynsfullt, og sikkert en fin opplevelse for lille nurket mitt ...? Ida: Det eneste som plager meg er at det var svartinger som sloss ...! Mor: Nei, fysjom. Slikt går da bare ikke an. Jag dem ut av landet, og gi faen om noen av dem tilfeldigvis skulle mangle noe så unyttig som et hue. :roll: Det kan kanskje gi dem en nyttig lærepenge ...?

On topic: Det eneste som jeg synes er utenom det vanlige, er at dette visstnok gjelder personer med opprinnelse til Sri Lanka. jeg kan ikke huske sist gang jeg hørte noe ufordelaktig om denne gruppen. Til deres fordel kan man si at de er nå i hvert fall ikke kjedelige ... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...