Gå til innhold

Vil 12" bærbare gå ut av produktsjon i fremtiden?

HowCome

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser at det kommer stadig flere 15,4" og 14" på det bærbare markedet... er dette begynnelsen på utfasingen av 12,1" PC-ene? :( Vil disse små, snerte og fine maskinene bli borte om noen år til fordel for 14" og 15,4"?

Endret av above_trutth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så hvis jeg planlegger å kjøpe meg en 12,1" skjerm om kanskje 3 år, så vil de fortsatt være på markedet? :)

9265395[/snapback]

Hvis du planlegger å kjøpe en 12,1" om 3 år er det iallefall det mest planlagte pc-kjøpet jeg noen gang har hørt om!

Lenke til kommentar
Hvis det er ikke er mulig å få en laptop i den størrelsen om 3 år, spiser jeg hatten min.

9265693[/snapback]

Jeg skal kjøpe meg en hatt og bli med på gildet også. Trenden med at folk ømsker små, lette bærbare har bare økt etter det jeg kan skjønne, bare se på forumet her.

Hvis du planlegger å kjøpe en 12,1" om 3 år er det iallefall det mest planlagte pc-kjøpet jeg noen gang har hørt om!

9265855[/snapback]

Det finnes tydeligvis noen som tenker veldig langsiktig ja. Andre rekker derimot å skifte maskin flere ganger i løpet av den tida...

Lenke til kommentar

Kommer nok aldri til å gå ut av produksjon. Faktisk tror jeg det vil komme fler pc'er på rundt 10" med tiden og..

Grunnen er enkel.. Alt over 15" (stort sett), er hovedsakelig får å ha plassert et sted, eller å drasse med seg over kort distanse..

Men så har du alle oss andre, som må/vil ha med seg pc'en over alt. Og da er det genialt og ha en grei, liten og ikke minst portabel størrelse.

Dessuten er 12" undervurderte.. Har sett at mange tror at fysisk størrelse faktisk viser hvor kraftig maskinen er.. dvs. jo mindre jo tregere.. mange dumme folk rundt omkring..

Lenke til kommentar
Dessuten er 12" undervurderte.. Har sett at mange tror at fysisk størrelse faktisk viser hvor kraftig maskinen er.. dvs. jo mindre jo tregere.. mange dumme folk rundt omkring..

Du kan ikke ha hardware med like høy TDP i en liten laptop som en stor. Med andre ord: Ultraportable er mye svakere enn større maskiner i samme prisklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...