Haugli Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei, jeg hadde PC'en min i sekken sammen med en statoilkopp som det var vann i -.- Det kom endel vann på PC'en men eneste skade er at det er kommen noen fuktskader på skjermen slik at det ble endel mørke prikker og dotter på skjermen.. Er det noe jeg kan gjøre for å fjerne dette? Tørr ikke åpne skjermen og tørke:P Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei, jeg hadde PC'en min i sekken sammen med en statoilkopp som det var vann i -.- Det kom endel vann på PC'en men eneste skade er at det er kommen noen fuktskader på skjermen slik at det ble endel mørke prikker og dotter på skjermen.. Er det noe jeg kan gjøre for å fjerne dette? Tørr ikke åpne skjermen og tørke:P 9264207[/snapback] Send den inn på service. Har du f.eks reiseforsikring, så dekker de mulig dette. Ellers må du nok betale litt. Koster sikkert ikke så masse. Du kan jo forhøre deg med pris og. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 LCD skjerm på laptop er fra 1500 til 4000kr ca + montering Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Fikk Pc'en fra service for bare en uke eller to siden, og garantien er nettopp gått ut -.- Tror ikke jeg gidder å betale for det, da det bare er "litt" irriterende med de flekkene Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Garanti dekker ikke fuktskader med mindre det er en spesiell garanti. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Tell me something I don't know Lurte bare om det var noen som visste hvordan man kunne fjerne dette "gratis" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå