Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ps-gamer reports news of two upcoming THQ titles for PS3. Playstation owners once again find themselves facing another delay for a cross format game with the news that Juiced 2: Hot Import Nights has been pushed back until October. According to the latest release schedule published by THQ, the PlayStation 3 and PSP versions of Juiced 2 will now be shipping in October, whereas the 360, DS and PS2 versions will all still arrive on store shelves in September. But while Juiced 2 seems to be taking a leaf out of The Darkness’ book, it seems Stuntman: Ignition may well have been canned on the PS3 completely. Having previously been pushed back from its August release date to November, the PS3 version has now been left off the list entirely. The 360 and PS2 versions are still due for release on the 31 August. Ikke at jeg har brydd meg så mye om disse spillene her, da jeg testet demo av begge spillene på 360, men noen bryr seg og wtf skjer? Canned= ? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Canned er vel canceled tipper jeg.. det er ikke hyggelig for sony campen.. Er ikke de mest interessante spillene som kommer i høst uansett, men det begynner å bli mange utsettelser og droppede spill nå. Sony må få ut fingeren med å hjelpe tredjeparts utviklere. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 er rett og slett grunnen til at Tredje parts Utviklere ikke er kompitente nok for ps3 utvikling? Hva er grunnen? er de rett og slett helt ubrukelige eller er det for dårlig innføring av sony? Jeg tror at Utover for ps3 sin del, vil de beste spilla være ps3 exclusiv spill.. Alså spill som ble startet og kunn utviklet til ps3 fra begynnelsen. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg er også nysgjerrig på hva som er problemet, ettersom utviklerne av Lair, Ratchet & clank, heavenly sword osv, ikke ser ut til å ha samme problemer. Enten så får de mer hjelp av sony, eller så er de villige til å jobbe litt mer for å få det til å funke Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Jeg er også nysgjerrig på hva som er problemet, ettersom utviklerne av Lair, Ratchet & clank, heavenly sword osv, ikke ser ut til å ha samme problemer. Enten så får de mer hjelp av sony, eller så er de villige til å jobbe litt mer for å få det til å funke 9265876[/snapback] De som sier seg villige til å gi ut eksklusive titler får vel automatisk mer hjelp fra platformeierene både i form av penger og ressurser. Endret 12. august 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Tror både Norse360 og Tidus2k4 har rett her. De multiplatform spillene som faktisk klarer å krype seg til en PS3 lansering er i de fleste tilfeller på lik linje med de andre konsollene eller verre. De spillene som derimot blir utviklet kun for PS3 ser mye bedre ut og har ingen store problemer. Jeg tror det skyldes at PS3 er et vanskelig system å utvikle spill for. Multiplatform utviklere er ikke villige til å bruke ekstra tid og penger på PS3 versjonen når de vet at den ikke er hovedinntekten for spillet uansett. Dermed får man en ond sirkel på en måte for multiplatform spill på PS3. Det er nå i hvertfall mitt syn på saken. Endret 12. august 2007 av Bastian90 Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tror både Norse360 og Tidus2k4 har rett her. De multiplatform spillene som faktisk klarer å krype seg til en PS3 lansering er i de fleste tilfeller på lik linje med de andre konsollene eller verre. De spillene som derimot blir utviklet kun for PS3 ser mye bedre ut og har ingen store problemer. Jeg tror det skyldes at PS3 er et vanskelig system å utvikle spill for. Multiplatform utviklere er ikke villige til å bruke ekstra tid og penger på PS3 versjonen når de vet at den ikke er hovedinntekten for spillet uansett. Dermed får man en ond sirkel på en måte for multiplatform spill på PS3. Det er nå i hvertfall mitt syn på saken. 9266077[/snapback] det er nok helt riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå