hermok Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Problem: Mange spill henger seg opp og av og til filmer. Må restarte og installere drivere på nytt ( ATI) og bytte slot mellom skjermkortene hele tiden. Har et onboard skjermkort og har ikke disablet det fordi jeg vet ikke helt hvordan man gjør det i bios. OS win2000pro. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Bytte slot mellom skjermkortene? Jeg ville skrudd av det integrerte skjermkortet. Fortere enn svint. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Problem: Mange spill henger seg opp og av og til filmer. Må restarte og installere drivere på nytt ( ATI) og bytte slot mellom skjermkortene hele tiden Bytte slots mellom skjermkortene? Hva mener du. Et hovedkort har bare en AGP kortplass, så det skal ikke være mulig å ha skjermkortet mer enn 1 plass ;-) Lenke til kommentar
hermok Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 ok. Var litt uklar der men jeg har solgt skiten nå så jeg bare takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå