Gå til innhold

WoW Test Realm

Anbefalte innlegg

Hei, har et lite problem.

Helt siden jeg kopierte alle karakterene mine til testrealmen har jeg ventet litt.

Så logget jeg på idag, da var alle karakterene der, men alle var låste.

Så står det: " Character locked. Contact Billing for more information".

Jeg har jo ikke gjort noe galt , skjønner ingen ting jeg.

Noen som har det samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det stemmer altså, men er en del andre som har hatt samme problemet som deg.

Edit: Fant ut at det eneste kravet var at du hadde TBC aktivert på kontoen din før PTR'en startet.

9263960[/snapback]

Ok, nei har ikke tbc på denne accounten.

Hadde det på min gamle dog.

Takker for svar ivertfall da :)

Endret av Hansen
Lenke til kommentar
hvis det står at du skal kontakte billing support for mer info, og det er mer info du søker... burde du kanskje kontakte billing support for å få akkuratt den infoen du ønsker?

9263982[/snapback]

Ja det er jo forsovet sant, ville bare spørre dere først enn å vente i en meningsløs telefon-kø i 30 minutter for å bli dumpet fram og tilbake på hver linje.

Lenke til kommentar
hvis det står at du skal kontakte billing support for mer info, og det er mer info du søker... burde du kanskje kontakte billing support for å få akkuratt den infoen du ønsker?

9263982[/snapback]

Ja det er jo forsovet sant, ville bare spørre dere først enn å vente i en meningsløs telefon-kø i 30 minutter for å bli dumpet fram og tilbake på hver linje.

9263985[/snapback]

jeg tror det skal være mulig å bare sende en mail. mulig jeg tar feil

Lenke til kommentar
Er noe slikt om at du må ha hatt en aktiv account så og så lenge, i tillegg til at du må ha hatt TBC en stund.

9263930[/snapback]

Hva er det for en regel a?

Herregud, noen ganger forstår jeg meg bare ikke på blizzard..

9263945[/snapback]

Rett og slett praktiske årsaker. Test-realm kontoen blir laget en tid før PTR kommer opp. Om du ikke har TBC eller kontoen er aktiv så lar det seg ikke gjøre å kopiere den slik at den virker på PTR.

Lenke til kommentar
Bare et praktisk spørmål angående test realms... Jeg også kunne tenke meg å prøve ut litt gear etc. Men må man "runde" frem gear da, eller skrive inn en kommando for å få det automatisk?

9264418[/snapback]

Du kan kopiere over chars ferdig gearet nå av en eller annen grunn...

Gjør det mer eller mindre umulig å faktisk teste ting siden serverne er full av folk som bare er der for å se vinger på locken sin.

Lenke til kommentar

Gjør det mer eller mindre umulig å faktisk teste ting siden serverne er full av folk som bare er der for å se vinger på locken sin.

9264446[/snapback]

Nå. Er du så uhelding at du roller en allianse karakter på pve testserveren så er du i det hele tatt heldige om du kommer deg unna de første 5 minuttene :!:

Uansett, utifra det lille jeg har sett så kan jeg ikke skjønne hvordan Blizz overhodet har noe nytte av denne testingen. Ser ut som om 99% er mere opptatt av å raide Westfall og slike low level plasser.

Men, er det flere enn meg som synes at jobben med druid sin attackrange er noe som faktisk har blitt verre i denne patchen? Får stadig vekk beskjed om out of range enda jeg praktisk talt står oppe på personen jeg prøve å hitte (pvp delen).

Lenke til kommentar

9264446[/snapback]

Nå. Er du så uhelding at du roller en allianse karakter på pve testserveren så er du i det hele tatt heldige om du kommer deg unna de første 5 minuttene :!:

Uansett, utifra det lille jeg har sett så kan jeg ikke skjønne hvordan Blizz overhodet har noe nytte av denne testingen. Ser ut som om 99% er mere opptatt av å raide Westfall og slike low level plasser.

Men, er det flere enn meg som synes at jobben med druid sin attackrange er noe som faktisk har blitt verre i denne patchen? Får stadig vekk beskjed om out of range enda jeg praktisk talt står oppe på personen jeg prøve å hitte (pvp delen).

9265603[/snapback]

nerf druid nerf druid nerf druid er alt som står i hodet på blizzard atm, de burde egentlig sette focusen sin på warlock's soul link.

Lenke til kommentar

9264446[/snapback]

9265603[/snapback]

nerf druid nerf druid nerf druid er alt som står i hodet på blizzard atm, de burde egentlig sette focusen sin på warlock's soul link.

9265666[/snapback]

Ja for all del nerf warlocks enda mer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...