Batnobbit Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei. Jeg lurer på 4 ting: Når kommer den? Er den en spesiel type program som skal sendes? Kommer den til og være gratis eller må du kjøpe den? Blir den tilgjengelig(?) på lyse BreiBånd? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
ersa Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Klikk her for alle svar. (utenom hva som sendes) Programmene som skal sendes på denne kanalen skal være rettet mot ungdom. Heroes er en av seriene de skal sende. Endret 12. august 2007 av ersa Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Forstår ikke hvorfor NRK skal etablere en ny kanal. NRK2 har jo vært en reprisekanal de 10 siste årene. Økt tilbud vil også si høyere lisens. TV er jo ikke akkurat fremtidens teknologi.... Synes de heller bør fokusere på det de kan best, nyheter og aktualiteter. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Takk for svar Enig me det du sier der, men det er jo Nrk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Da jeg så "reklamen" for nrk3 på nrk, syns jeg det så ut som en filmkanal. Men jeg gleder meg for det blir digg å se på filmer og serier uten reklame hele tia Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Og de har en avtale med HBO Må si dette virker som et positivt tiltak, gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå