hojo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hva får jeg for 12 000? -Bør ha et greit skjermkort -Bør ha en intel prosessor -Bør ha 2GB minne -bør være en del grensesnitt tilkoblinger Er 12 000 nok for det jeg forlanger? I dagens jungel av bærbare datamaskiner og ikke minst produsenter, er det lett å gå seg vil og ikke vite hva man skal velge. Endret 12. august 2007 av hojo Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 OFF TOPIC : Denne hører vel hjemme i kjøp/salg kategorien ? ON TOPIC : Hvor stor skjerm har lyst på ? Er det noen spesielle krav til skjerm ? Jeg vil anbefale Dell Inspiron 1520 og 1720 serien. De er meget stillegående og yter godt! Eneste er ventetiden som skal være ganske lang pga stor pågang. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 ASUS V2S 12249kr, Denne er fra business-serien til ASUS, som etterhvert har blitt kjent for å være like "kraftige" som thinkpads, den har 8600gt, 2gb ram, 160gb harddisk og 2ghz cpu. Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Acer Aspire 5920G, nydelig design ( Syns hvertfall jeg ) og gode specs. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Har set litt på denne her: Acer Aspire 5920G, og den ser i mine øyne veldig bra ut, er det noen som har noe spesielt og utsette på denne pc'n? Er det noen som har vet hva slags dimensoner den har (H x D x H)? Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har den acern, er det noe spesielt du lurer på om den? Vet ikke hva dimensjonene på den er Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dimensjonene er: 364 (L) x 270 (B) x 308-437 (H) i mm. Er meget fornøyd med min 5920G, og angrer ikke på at jeg har kjøpt denne. Har anbefalt den for en del folk, og de jeg ser som har kjøpt den har bare en ting å utsette den på, og det er skjermoppløsningen. Denne plager ikke meg, da det går utover ytelsen i spill, for meg passer oppløsningen fint. Ellers en super maskin! Skal du kjøpe sleeve når du kjøper bærbar, så pass på at det er glidelåsen går helt ned på sidene, ikke bare halvveis. Maskinen blir fort ripete og stygg. Er slik på min Targus-sleeve, og har ikke brukt denne fordi glidelåsen vil ripe opp sidene. Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg syns skjermoppløsningen er helt nydelig jeg Lenke til kommentar
hojo Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Det er ikke den største skjerm oppløsningen nei. 1280x800 er vel på grensen til at det er nok etter min mening. HAr lest den testen til hw.no, og la spesielt merke til det med baterikapasiteten. Bekrefter dere dette utsgnet? Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Eg har ein slik pc, batteritida er ca3,5 timar. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Batteritiden kommer anpå hvrodan du skal bruke den. Hvis du styrer litt inne på avanserte strømalternativer i Vista, så kan du få batteriet til å vare litt lengre enn 3,5t. Men over til spørsmålet ditt hojo: Ja, batteriet varer ca. 3,5t. Dette er bra, men så er det 8 cellers. Ikke stikker det ut noen plasser eller bygger på under maskinen heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå