Gå til innhold

Trådløst nettverkskort HP Pavilion DV6000 problem

Yama

Anbefalte innlegg

Som skrevet i tittelen.

Jeg har problemer med og få det trådløse nettverkskortet i min HP Pavilion DV6000 til og fungere. er det noen som kan hjelpe meg? jeg installerer driveren, men når jeg trykker på søk etter nettverk finner den ingen ting. Har også prøvd og sette det opp selv, men det går ikke.

Det er ikke routeren det er noe problemer med. Jeg bruker trådløst nett på min stasjonære.

er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som skrevet i tittelen.

Jeg har problemer med og få det trådløse nettverkskortet i min HP Pavilion DV6000 til og fungere. er det noen som kan hjelpe meg? jeg installerer driveren, men når jeg trykker på søk etter nettverk finner den ingen ting. Har også prøvd og sette det opp selv, men det går ikke.

Det er ikke routeren det er noe problemer med. Jeg bruker trådløst nett på min stasjonære.

er det noen som kan hjelpe meg?

9263514[/snapback]

Har du aktivert nettverket da? Det har som regel en egen liten knapp/skyveknapp.

For er det avslått, så vil du selvsagt ikke finne noen nettverk.

Lenke til kommentar

Viste ikke om denne. Men den er nå slått på (ifølge ett HP program jeg lasta ned), driver installert. Men det står ikke tilkoblet. Finner heller ikke trådløse nett. Jeg har også deaktivert Norton brannmur. Windows brannmur er også slått av...

da kan det kanskje hende att det er noe galt med det trådløse nettverkskortet da... :hrm:

Endret av Yama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...