Gå til innhold

Multi spill, kjøper dere på PS3 eller xbox?


Snoft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Berre gi opp!

 

Denne diskusjonen blir aldri ferdig...  :mad:

 

PS3 er best. NEI!!

XBOX 360 er best. NEI!!

PS3 er best. NEI!!

XBOX 360 er best. NEI!!

PS3 er best. NEI!!

XBOX 360 er best. NEI!!

PS3 er best. NEI!!

XBOX 360 er best. NEI!!

 

 

 

H******** :mad:

 

 

SPEL LUDO!!

9301740[/snapback]

 

Get used to it, thats life. Ingen tråder med både PS3 og X360 i en og samme tråd ender i krangel rundt Cell, live og alt annet enn hva topicen går ut på.

 

Og Btw, Ludo suger, spill Monopol :p

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen tok en helt _latterlig_ vending. Folk som kun har xbox eller ps3 har jo ikke "rett" til å svare engang^^..

 

Jeg spurte med tanke på at achievements er en stor fordel på xbox, releasedatoer er ofte tidligere osv..

 

Jeg spurte ikke om ps3 var en grill eller om xbox har hdmi.. er vel 2-3 stk som har svart skikkelig her! Skam dere!

Lenke til kommentar

Nå vil jeg prøve å svare "skikkelig" på dette spørsmålet:

 

Jeg vil helst velge alle multi-spill til Xbox 360. Først og fremst på grunn av rumble, achievements og at håndkontrollen er en smule bedre enn PS3 sin.

 

Men dersom spillet har god multiplayer del, så velger jeg det til PS3, siden jeg ikke har Xbox Live Gold. Vet at Microsoft's live tjeneste visstnok er "best", men jeg syns heller PS Network er bra nok siden det er gratis. Og jeg bryr meg lite om leaderbords osv...

 

Men den mest avgjørende faktoren er grafikk og framerate. Hvis jeg vet at 360-utgaven har noe dårligere grafikk, så velger jeg PS3-versjonen. Men er frameraten bad på PS3, går jeg for 360-versjonen...

 

Pr. idag så velger jeg f.eks. Assassin's Creed til 360 pga. rumble, achievements og at jeg tror det blir "best" til 360, siden de alltid har vist fram Assassin's Creed som kjører på en 360.

 

Men Call of Duty 4 blir PS3-mat, dersom denne versjonen ikke har dårligere grafikk/framerate enn 360-spillet. Gratis onlive ftw :p

Lenke til kommentar
Vet at Microsoft's live tjeneste visstnok er "best", men jeg syns heller PS Network er bra nok siden det er gratis. Og jeg bryr meg lite om leaderbords osv...

9313202[/snapback]

Der fikk du meg til å lure hva som får folk til å kjøpe begge konsoller? Hvorfor ikke spare penger, og bare kjøpe èn konsoll og så kjøpe masse spill/online tjenester til den?

 

Tenker i hovedsak på de to dyreste.

 

Eneste argumentet jeg kan komme på er de forskjellige ekslusive spillene, men selv mener jeg ikke disse er verdt 3000 (eventuelt 6000) kroner...

Lenke til kommentar
Har begge konsollene. PS3 er nok et par hakk foran xbox 360. Både på spillopplevelse og grafikk. Sony er også flinkere til å gi oss oppdateringer og gratis spill,demoer, trailere. Det unike er at PS3 prossesoren nesten ikke blir brukt en dritt forhold til det den skal. Jeg gleder meg :w00t:

9267397[/snapback]

 

 

Haha, jeg måtte bare le litt av det du skrev der

Hvilke spill som er ute til PS3 slår grafikken til Gears Of War, Dead Rising og sikkert noen fler og svaret er lett INGETING!

Har selv PS3 og Xbox 360

 

Ontopic. Til nå har jeg kjøpt alt til 360 av multiplattformspill, skjer veeldig ofte att 360 har bedre framerate og flottere grafikk, ser jo det kan jo ta FEAR til 360 som ser mye finere ut enn PS3 versjonen, ja jeg vett att dem brukte lite tid på optimalisering på PS3 versjonen. Og 360 versjonen kom mye tidligere enn PS3 versjonen-

Lenke til kommentar
Vet at Microsoft's live tjeneste visstnok er "best", men jeg syns heller PS Network er bra nok siden det er gratis. Og jeg bryr meg lite om leaderbords osv...

9313202[/snapback]

Der fikk du meg til å lure hva som får folk til å kjøpe begge konsoller? Hvorfor ikke spare penger, og bare kjøpe èn konsoll og så kjøpe masse spill/online tjenester til den?

 

Tenker i hovedsak på de to dyreste.

 

Eneste argumentet jeg kan komme på er de forskjellige ekslusive spillene, men selv mener jeg ikke disse er verdt 3000 (eventuelt 6000) kroner...

9314105[/snapback]

 

Som den hardcore gameren jeg er, kan jeg ikke gå glipp av spill som MGS4, Halo 3, Ratchet & Clank, Bioshock, Uncharted: Drake's Fortune, Unreal 3, Alan Wake osv..... Må ha en 360 og PS3 :love: Og Wii med Galaxy og Metroid :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...