Gå til innhold

Multi spill, kjøper dere på PS3 eller xbox?

Snoft

Anbefalte innlegg

Jeg kommer til og kjøpe spill som kommer ut på begge platformene til PS3 (Jeg har både Xbox360 og PS3 (og den lille Wii))

Grunnen til at jeg ikke kjøper multiplatfor spillene (eller hva nå det heter) til xbox 360 er fordi den

1. bråker som et hellikopter

2. ikke har enten hddvd eller blueray spiller i seg (Gidder ikke og ha 2 dvder til ett spill)

3. jeg har begynt og like ps3en bedre enn xbox 360 (Jeg var en ordentlig xbox fanboy før)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg ville valgt X360 fremfor PS3, mye fordi de fleste spillene er laget med X360 i tankene og blir deretter portet over til PS3. Spill som Call of Duty 3 og Splinter cell har jo bevist litt hvorfor jeg ville foretrekke det slik.

Samt, PS3 blir en alt for dyr enhet, selv om den HDMI (ooooooh). Da velger jeg heller Elite til 4k, og ligger fremdeles 2k under PS3, penger jeg kan bruke på multiplatformspill :)

9266387[/snapback]

Du ligger 800 kroner under Playstation 3. Billigste du får en Elite per idag i Norge er 4200kr. Likevel mangler du fortsatt en HD spiller som koster Xbox360 brukere 1500kr på det billigste i Norge. Med andre ord med Xbox Elite + HD DVD spiller så koster den faktisk kr 5700,- , 700kr dyrere enn Playstation 3.

Ja "oooooh" HDMI, virker som folk med PS3 er litt mer opptatt av kvalitet enn andre :) Men er derfor vi kjøpte PS3 også. Som Hideo Kojima sa så er Xbox360 som å sitte hjemme og se på dvd mens PS3 er som å dra på kino og se en actionfylt film.

9266641[/snapback]

Nå skal jo premium utgaven av 360 også komme med HDMI utgang

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Sony er også flinkere til å gi oss oppdateringer og gratis spill,demoer, trailere.

9267397[/snapback]

Dette blei jo igjen stadfesta inatt, då det blei lagt ut ei TV reklame, og spelbar demo av Bioshock på PSN store.

Nei, vent no litt! :!:

9268320[/snapback]

I all sannhet er det merkelig at et spill som ikke er annonsert til PS3 ikke har en demo på PSN Store. Det er nesten like merkelig som at Gran Turismo HD ikke er å finne på XBL Marketplace.
Lenke til kommentar
Sony er også flinkere til å gi oss oppdateringer og gratis spill,demoer, trailere.

9267397[/snapback]

Dette blei jo igjen stadfesta inatt, då det blei lagt ut ei TV reklame, og spelbar demo av Bioshock på PSN store.

9268320[/snapback]

I all sannhet er det merkelig at et spill som ikke er annonsert til PS3 ikke har en demo på PSN Store. Det er nesten like merkelig som at Gran Turismo HD ikke er å finne på XBL Marketplace.

9269067[/snapback]

han mente kansje indirekte att xbox live blir MYKJE oftere oppdatert enn PSN, me har siste veka fått motogp07, vampire rain, stranglehold, bioshock++

hva har me fått på PSN..ska me sjå her...eeh..øø..hmm.! null?

Lenke til kommentar

9267397[/snapback]

9268320[/snapback]

9269067[/snapback]

han mente kansje indirekte att xbox live blir MYKJE oftere oppdatert enn PSN, me har siste veka fått motogp07, vampire rain, stranglehold, bioshock++

hva har me fått på PSN..ska me sjå her...eeh..øø..hmm.! null?

9272326[/snapback]

Jau, sikta ikkje til noko spesifik demo eller trailer. Har vært innom PSN i ny og ne - og det blir ikkje oppdatert like mykje der - tørkeperiodar eller ikkje. Var nok litt uklar. Takkar for utbreiinga krosjef :)
Lenke til kommentar

Noen krangler

Om hva som er best

Flame og spamme

I øst og i vest

Men EG, eg er ein kar

Som er forskjellen var

På hvilken konsoll

Som gjør seg best i badekar

Svaret er selvsagt PS3, siden det har det fantastiske spillet Rub'A'Dub! Ikke krangle om hva som er best, bare nyt konsollene deres. Når det kommer til multiplat er det ikke så greit å sette alt under en kam ved å si at alle multiplats blir bedre på 360. Jada, det er tilfellet med det meste. Men vi ser jo at forskjellene minsker og minsker, og det blir nok ikke lenge igjen før multiplat-spill blir mer eller mindre identiske.

Lenke til kommentar

Hello Scott,

Thank you for your feedback regarding the issues you've found with Madden NFL 08 for the PlayStation 3 game console. While we fully understand your frustration with the limitations the technology has placed against the video frames per second of the game play on the PlayStation 3 game console, it was out intent to put out the best possible with Madden across 10 platforms. While it is very simple to draw a conclusion based on the end-user experience with the game technology, what most people do not realize is hours of research which goes into fully understanding the hardware demands for each console. In the case of the next-generation consoles, many publishers have been developing titles for the Xbox 360 for over 3 1/2 years while everyone who publishes now for the PlayStation 3 with the exception of Sony has been developing for the PlayStation 3 for only a little over one full year. The differences in the overall knowledge of the hardware is vastly different for both consoles and, as is the case with newer technology, it is very difficult to get it right the first time. As for frame-rate differences, 30 frames per second is the same for all PS 3 football games this year, not just Madden but also NCAA Football, and 2K Sports' offering as well. If you choose not to purchase the game, it is a choice fully understand and respect. Please know that I have passed your feedback and observations on to the game team and hopefully someone within their team will be able to address this matter further.

Sincerely,

Rob M.

EASPORTS Sr. Technical Support

Kilde

Lenke til kommentar

Som Bertelsen sa... Kjøper jo hvor de er best. Nå har jeg kun to spill til PS3 og ca. 20 til 360, av den enkle grunn at multiplatformspill gjør seg best på 360 pr. dags dato.

Jeg håper virkelig vi får se flere titler som gjør det best på PS3, for hittil har PS3 vært bortkastede penger for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...