Gå til innhold

SF-Anytime, er det noe?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor betale for å streame noe? Da kjøper du heller filmen som du kan ha i den egen hylle.

9274948[/snapback]

Fordi det er mye billigere. Uansett så er kvaliteten på SF-Anytime ikke noe særlig å skryte av, også hakket det veldig sist gang jeg prøvde det også.

Lenke til kommentar
Hvorfor betale for å streame noe? Da kjøper du heller filmen som du kan ha i den egen hylle.

9274948[/snapback]

Et par tre ting som grunn;

1. Da må du vente noen dager, mens du der kan se filmen akkurat når du fikk lyst

2. Tar opp plass. Dessuten er det få filmer som ønskes bli sett så ofte, at det er verd å ha dem liggende å ta opp plass.

3. Det blir vel billigere da, og med tv tilkoblet pc'en er det jo helt greit å se dem streamet om kvaliteten er akseptabel.

Tror jeg kommer til å prøve det.

Lenke til kommentar

9274948[/snapback]

Fordi det er mye billigere. Uansett så er kvaliteten på SF-Anytime ikke noe særlig å skryte av, også hakket det veldig sist gang jeg prøvde det også.

9274962[/snapback]

Om kvaliteten er dårlig er det vel ikke noen vits å koble den til TV/prosjektor? Kvaliteten blir jo dårlig uansett. Da er det jo nesten bedre å laste ned filmen i DVD-kvalitet, det er vel mulighet for å gjøre det lovlig et sted på nettet?

Jeg foretrekker å ha filmene mine i hylla, det å ta av plasten er og ganske kjekt :wee: Men det er vel smak og behag.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Eg har sjølv brukt SF-Anytime i ny og ne. Det har stort sett fungert heilt greitt, og så lenge eg ser film på PC-skjermen skal eg personleg ikkje klage på kvaliteten. :) Eg brukar ofte å sjå filmar innpå her fyrst for å sjå om eg likar dei eller ikkje, og så kjøper eg DVD-versjonen viss det er ein film eg tykkjer er verd å ha i hylla.

Lenke til kommentar
Film skal kjøpes. Har slutta å leie også! Er en helt egen følelse når man river av plasten, og setter den i hylla sammen med de andre filmene :w00t:

9279469[/snapback]

Om jeg skulle kjøpe alle filmer jeg ser, måtte jeg begynt å legge dem i badekaret (etter å ha kjøpt nytt 37" lcd tv, har filmseinga økt radikalt. Ser gjerne 10-12 filmer i uka)

Og så om kort tid, så er DVD så avlegs at man kan hive dem ut vinduet. Lite rasjonelt vil jeg si.

Har lastet ned i bøtter og spann, men kunne godt tenkt meg litt bedre samvittighet ved å betale litt :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...