qwang Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei, sliter for øyeblikket med en død K800i. Dvs, telefonen kommer på med lys, men bildet viser ikke. Telefonen virker, og jeg legger merke til at jeg f.eks setter på tastelås. Men er det muligt å ta ut kontaktlista? Noen som vet hvordan jeg skal få det til? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Bruk datakabel og vill gjetting kanskje? Lenke til kommentar
qwang Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Har prøvt.. Er ikke min K800i jeg prøver meg på, og jeg husker ikke alt hva som skjer når jeg setter i kabel fra min forrige k800i. Jeg må vel få sett telefonen i "telefonmodus" elns når jeg setter i kabel? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har du en annen k800i i nærheten kan du prøve med den og se hvordan du går frem Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hvis telefonen funker og det bare er skjermen det er noe galt med kan du bare bruke myphoneexplorer for å få ut kontaktlista di. (se stickien Ofte Silte Spørsmål) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå