Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan finne ut om jenta liker deg?


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hei

 

Jeg lurer litt på hvordan man skal kunne avklare om ei jente liker deg, altså ser på deg som en potensielt kjæreste eller om hun kun er ute etter å være venn med deg. Jeg har ei jente jeg er litt usikker på, begge er ganske sjenerte, ihvertfall det jeg har intrykk av,

vi småflørter litt, men man kan jo også flørte litt selv om man bare er venner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg lurer litt på hvordan man skal kunne avklare om ei jente liker deg, altså ser på deg som en potensielt kjæreste eller om hun kun er ute etter å være venn med deg. Jeg har ei jente jeg er litt usikker på, begge er ganske sjenerte, ihvertfall det jeg har intrykk av,

vi småflørter litt, men man kan jo også flørte litt selv om man bare er venner?

9263398[/snapback]

 

Vanskelig den der:) Men spørr henne, så finner du sikkert ut av det :)

Lenke til kommentar
Ofte kan det enkelt være at jenta sier hu liker deg... :)

9264755[/snapback]

 

Hvis ikke så... :ermm:

 

Men, du kan jo for eksempel finne det ut hvis jenta sender mye meldinger til deg, eller tar intiativet til å snakke med deg på MSN..eller rett og slett at hun stirrer ofte på deg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_*

Hadde det ikke vært for at jeg kan drite meg loddrett ut hvis jeg spør ville jeg gjort det for lenge siden, det er en jente jeg har kjent hele livet omtrent og hvis jeg sier det til henne og hun ikke liker meg kan det hende hun vil trekke seg unna meg, noe jeg ikke vil. Hun er jo så pen og har en helt strøken modellkropp (bedre) jeg ikke klarer å få ut av hodet, seriøst hun har den deiligste sprettrumpa jeg har sett og den fine magen. Noe som bare får meg til å føle at jeg ikke har sjanse i det hele tatt. Hun har jo sagt at hun synes jeg er søt og hun liker å flørte litt, alikevel prøver hun å få det til å virke som hun ikke mener noe med det. Noe jeg tror kan komme av at hun er sjenert fordi jeg gjør akkurat det samme selv >.<. En annen ting er at hvis hun ikke har lyst til å gjøre en ting, men jeg blir med på det. Da skifter hun fort mening å blir med alikevel. Dette er også ofte omvendt, hvis hun vil gjøre noe og jeg ikke blir med så gidder hun ikke alikevel. De gangene jeg har avist henne litt har jeg merket at hun også blir veldig lei seg, selv om hun skylder på kvalme, hodepine eller hva det nå måtte være går det fort over når jeg viser litt interesse for henne igjen. Snakker ikke så veldig mye med henne på msn fordi hun aldri er der omtrent, men de gangene jeg har snakket med henne der er det alltid hun som tar iniativ å starter en samtale.

 

Så som sagt, slik jeg har oppfattet det er vi begge redde for å avsløre at vi liker hverandre grunnet flere ting som jeg ikke vil nevne her men blandt annet at vi har kjent hverandre hele livet.

 

jaja, er ikke første gang jeg forelsker meg i slike jenter som jeg vet jeg mest sansynelig ikke kan bli sammen med. :\

Lenke til kommentar

nååh :blush:

 

d va jo drit skjønt.. :)

 

men du må jo huske det. at vi jenter er ikke så enkle som dere gutter.. han hun kjent deg hele livet så hadde hun aldri klart å stengt deg ute pga du har følelser for henne.

 

vi er ikke sånn. det som kan skje om hun ikke føler det samme er at dere fortsatt blir venner å at du må prøve å c på henne som en venn i stede for et mulig kjæreste tema.. men er du så drit forelska så burde du ta sjansen.. hele livet her er bygd på sjanser. å tar du di ikke når di er der så kommer du til å andre etterpå når det er forsent..

Lenke til kommentar

Har allerede gjort masse feil, så spørsmålet er om jeg trenger fler.

 

Er ikke sånn veldig forelsket, men nok til at jeg føler meg deppa nå som jeg ikke er med henne. Det er noe jeg hater med meg selv, jeg blir alt for lett forelsket. :\

Eneste måten jeg kan få forelskelsen til å forsvinne er å vente lenge(og denne tidsperioden er et helvete), eller forelske meg i ei ny ei, noe jeg føler jeg ikke kan fordi hu jeg er forelsket i nå føles helt perfekt. Før jeg dro på ferie med denne jenta jeg nå er forelsket i var jeg forelsket i ei anna jente, etter at henne begynte å flørte litt med meg forsvant den andre forelskelsen ut av tankene og jeg ble forelsket i hun istedet. Savner henne jeg, samme om hun bare vil være venn eller kjæreste. :(

Lenke til kommentar
nååh  :blush:

 

d va jo drit skjønt..  :)

men du må jo huske det. at vi jenter er ikke så enkle som dere gutter.. han hun kjent deg hele livet så hadde hun aldri klart å stengt deg ute pga du har følelser for henne.

 

vi er ikke sånn. det som kan skje om hun ikke føler det samme er at dere fortsatt blir venner å at du må prøve å c på henne som en venn i stede for et mulig kjæreste tema.. men er du så drit forelska så burde du ta sjansen.. hele livet her er bygd på sjanser. å tar du di ikke når di er der så kommer du til å andre etterpå når det er forsent..

9269217[/snapback]

 

Bullshit. Jenter er ikke en massiv lik gruppe. Mange jenter ville følt det ukomfortabelt og ikke taklet å ha det samme vennskapet etterpå.

 

 

Når det er sagt så synes jeg det virker som hun er interessert ut i fra det han skriver. Men det er jo umulig for oss å bedømme som utenforstående. Hvis du lurer på om hun liker deg, kan du jo høre om hun har noen i kikkerten for tiden og ta det derfra?

Lenke til kommentar

Spørs jo hvordan jenta er da. Er det ei jente som springer rundt og flørter med alle så er det jo ikke sikkert hun liker akkurat deg. Men om hun alltid er så sjenert så kan det jo være. Og etter det jeg leste så vet hvertfall jeg om nogen jenter som oppfører seg slikt når de er forelsket! :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Den største feilen du kan gjøre her i livet er å ikke gjøre noen feil...

 

Bare sørg for å ikke bli gående leenge uten å gjøre noe. Få det ut av henne på et vis. Jeg angrer, jeg angrer, jeg angrer på noe jeg ikke gjorde. Vel, det var en latterlig feil. Neste gang skal jeg i det miste feile på et bedre vis!

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

jeg har litt det samme problemet som han som skrev dette innlegget. jeg er en gutt på 15 som går i 10'ende klasse. jeg har vært forelsket i en jente i klassen min i rundt 2 år nå... jeg fikk avklart at hun likte meg også i 8'ende klasse, men når jeg spurte om å bli sammen med henne var svaret at hun ikke ville ha noen kjæreste der og da. etter det trakk jeg meg litt unna henne. men etter noen måneder begynte flørtingen igjen. vi snakker aldri på facebook, msn eller mobil bare på skolen og jeg er med henne noen ganger utenom også. vi flørter en del men føler at det alltid er jeg som må ta initiativet. hun er utrolig vanskelig å lese, så trenger noen gode råd for å finne ut om hun fortsatt har følelser for meg. alle andre på skolen sier at vi er så søte sammen og alt det der, men jeg føler at hun er redd for at jeg skal få følelser for henne igjen, noe som jeg har hatt hele tiden.. hun viser tegn til at hun liker meg, og nå i det siste tror jeg hun har åpnet seg litt, men ikke mye. men som sagt hun er utrolig vanskelig å lese.

 

vil bare avslutte med å si at hun er verdens skjønneste jente, og jeg er dønn forelsket i henne! har aldri følt det sånn før for noen jente.så håper det er noen som kan hjelpe meg her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...