Gå til innhold

20.000 arrestert i varmen, grunnet for lite klær?!

Anbefalte innlegg

Link til BT

Ja, det må jeg si.

Jeg fikk meg en god latter iallefall. :wee:

Mine reaksjoner når jeg leser dette er:

#Latterlig.

#De er ikke kommet langt nei.

#Bekrefter stort sett alt annet jeg har trodd.

Hva føler du når du leser den artikkelen :) ?

Ikke leks ut om politikk, bare gi meg hva følelse du får.

Hva er det første som faller deg inn. ?

Endret av Frysning
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norske damer går på gata i smålig badetøy å rett ved siden av går det en dame med mer sortestore tykke klær å sjal å greier en vi bruker om vinteren...

Må være uutholdelig å gå slik i 30varmegrader når vi Normen går nærmest naken å holder på å dø av varmen......

Lenke til kommentar

Jeg var på stranda i Mo i forige uke, det var 30varmegrader, alle var selvfølgelig lettkledd, minimalt med klær. Jeg satt å skuet rundtomkring, litt lengre bort på et stort gulvteppe (som de bar med seg) satt kvinner i burka'ene og barn fullt påkledd. Her i Norge har dem jo lov å kle av seg litt uten å risikere fengsel iallefall.

Synes det er latterlig at et samfunn har så strenge lover på personlige grener av samfunnet, å at det slåes så hardt ned på det. Latterlig at man kan lese slikt, hadde jo skjønt det om det var snakk om full offentlig nudity, men da var de vell mest sannsynlig blitt skutt der nede.

Lenke til kommentar
Må være uutholdelig å gå slik i 30varmegrader når vi Normen går nærmest naken å holder på å dø av varmen......

Klær kan faktisk beskytte mot sol/varme. Legg merke til hvor godt "innpakket" f.eks. ørkenfolk som beduiner er. Sånn sett kan en romslig & luftig kjortel (uten noe under) være å foretrekke fremfor vestlige klæsplagg.

Lenke til kommentar

@Kalinken: Helt enig

@ Simerix: Det er flere religioner som aktivt undertrykker mennesker, det er ikke bare Islam. Det er heller ikke religionen som er grunnen, det er at den blir brukt som en unnskyldning. Alle religioner har opprinnelig et godt budskap, der mennesker skal ta vare på hverandre, og elske hverandre. Dog koranen og bibelen ble skrevet i en tid da undertrykkelse av kvinner var et faktum, samt også homofile og andre folkegrupper. Så de kan lett misbrukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...