MS2142 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Jeg bare lurer på en ting egentlig, jeg skrudde av alle knottene mine fordi jeg skulle spille ute på gress når det regnet, så ville prøve noen andre knotter. Å når jeg da skulle skru de nye på så skulle jeg jo følge instruksjonen som er i boksen med knottene, men på knottene står det jo helt andre tall enn i boksen?!?! Noe som kan hjelpe meg her? Endret 12. august 2007 av MS2142 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 lurte også på dette når jeg skulle bytte men det er bare å sette de store bakerst og de minste foran (4 bak resten foran) ikke vits i å se på de nummerne Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hvis du er avhengig av instruksjoner for å klare å skru på knottene på et par fotballsko så bør du bare selge skoene med en gang. Endret 13. august 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Knottene er ulike, dette er ikke som de gamle skruknottene på Copa Mundial og lignende. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har da hatt Tunit selv, og det er ikke spesielt krevende å skru de på. Tvert imot er det så og si like enkelt som å knyte et par skolisser. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 på tunit er det 2 forskjellige størrelser. de 4 bakerste skal ha de største og resten de små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå