finfyr Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Jeg kjører Norton Antivrus 2002 under win2k, ettersom jeg har hørt at det er et av de beste virusprogrammene på markedet. Mulig jeg tar feil... Uansett, programmet sjekker alle mailene jeg mottar for virus, og her forleden var det virus i en mail jeg mottok. Norton AntiVirus deleted the following email message because it was infected with a virus: From: To: Subject: Hvordan kan jeg finne ut hvem som sendte meg mailen? Takk for tips:) Lenke til kommentar
Strips Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Har lurt litt på det samme. Ganske greit å vite. Lenke til kommentar
Dølle Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Konfigurer e-posten som IMAP. Da får du Navn og Emne ned på maskinen, før du laster ned e-posten. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Steike, flott at det går fort å få svar her :smile: Men hvordan setter jeg opp IMAP da? Uansett for sent for den mailen som allerde er slettet av NAV... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Det står ikke en IP-adresse der et sted da? Da kan du jo _muligens_ spore han opp med en sporer... Søk på "Neo tracer" på http://www.download.com og last ned "Mcafee visual tracer"! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 enkelte på forumet har desverre den "egenskapen" å bare gi et svar å ikkje beskrive hvordan man løser den :wink: Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Uansett er det en rimelig stor sjangse for at avsenderen er fake, og da er det eneste man kan finne ut ip-adressa til den serveren som avleverte mailen til din mailserver. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Fant ikke noe IP nei, da ville jo saken vært annerledes ihvertfall. Men det er liksom ingenting som kan hjelpe meg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå