siemensboy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hei, spiller et nettspill en god del. hvert 45sec el noe får jeg 10 sec freeze, eller det hakker litt.. det er utrolig plagsomt, og jeg har skrudd av alle programmer osv. og det spillet krever nesten ingenting. Siden det er et online spill troddejeg det var internett først men det tror jeg ikke siden hele pcen lagger litt innimellom. Trykka CTRL + ALT + Delete og så at prossesorern kjører på 100% hele tiden selv om jeg nesten ikke kjører programmer.. har da ikke så dårlig pc.. tror det står på profilen min hvilken pc jeg har Noen som vet hva jeg kan gjøre for å kvitte meg med det? Tusen takk Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noe info om maskinen din hadde vært nyttig.. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Min maskinvare: Xp home AMD 3.2ghz (prosessor) 512mb ram Gefroce 6800LE (grafikkort) 17" LCD Nec 16x dvd-brenner MSI K8N NEO Platinum (hovedkort) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tja, AMD har fortsatt ingen 3,2 GHz prosessorer, 512 MB RAM er enkelt og greit for lite for nye spill, og det er en stund siden 6800LE var kult. Hvilket spill, forresten? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 ok tøffen, Le har aldri vært kult og amd prossesoren er 2,2 ghz men heter 3200 etterlerannet (my bad) Tibia heter spillet og er ikke krevende et sekkund Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Prøvd å kjøre virus og spyware scan? Skjer det med andre spill også, btw? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 det første du kan gjøre er å finne ut hvilket program/prosess som tar 100% gjøres i samme "program" som du sjekker hvor mye arbeidslast den har =) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Bruker du trådløst internett så er det trolig WZC som er problemet (sjekk linken nedenfor). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå