Seebastian Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en macbook, er det stor forskjell på den med 2gHz og den på 2.16gHz? (snakker KUN om prosessorytelse nå) Er det verdt den ekstra tusenlappen det koster? Lenke til kommentar
Jarod2 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en macbook, er det stor forskjell på den med 2gHz og den på 2.16gHz? (snakker KUN om prosessorytelse nå) Er det verdt den ekstra tusenlappen det koster? 9263167[/snapback] I grunn ikke, men jeg ville ikke kjøpt den på 2 GHz uansett. Den har ikke SuperDrive, men en DVD-leser/CD-brenner. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Eg er i alle fall storfornøgd med ytelsen på min med 2,16GHz, men kan ikke tro at den med "bare" 2 er mye dårligere ! Erlend Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Nei, jeg sammenligna dem litt, og fant ut at den på 2gHz ikke har DVD-Brenner. Tror jeg går for den på 2.16. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nei, jeg sammenligna dem litt, og fant ut at den på 2gHz ikke har DVD-Brenner. Tror jeg går for den på 2.16. 9263430[/snapback] Eg trur du blir fornøgd uansett kva du velger ! Godt kjøpt har du gjort uansett Erlend Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg tenkte også på 2,16 Ghz modellen, men så fant jeg ut at jeg aldri kom til å få bruk for dvd brenner på den bærbare når jeg har det fra før på den stasjonære Med mindre man ikke har et veldig spesielt behov for dvd brenner, ville jeg gått for 2 Ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå