DreamHeaven Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei. Jeg holder på å bygge hjemmekino og har vel funnet ut av det meste bortsett fra projektor. Rommet er ca 3.25 meter bredt, og jeg har 1.65 meter ledig plass på veggen der bilde skal vises. projektoren skal brukes hovedsaklig til å se film på, men det må også være muligheter for å ta den med seg 2-3 ganger i året og vise presentasjoner på den. Den kommer også til å bli brukt til PC, playstation og TV. Jeg er villig til å gi mellom 9000 - 15000 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ta en titt på hifiklubben, de har litt forskjellige prosjektorer der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 anbefaller Hitachi TX-300 eller 200 litt billigere, veldig veldig bra Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 takk for svar, men jeg har allerede bestemt meg for en Epson EMP-TW700. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Lenge siden forrige post, men til andre som kanksje skal ha ny PJ. Sjekk på denne siden om hvordan prosjektoren gjør seg i rommet. http://projectorcentral.com/projection-calculator.cfm Jeg ville anbefalt deg en BenQ 8720 forresten Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sier meg enig i BenQ'en... hvis man har kasteavstand nok til den da. Ellers anbefaler jeg enten avshop.no eller nettdata.no, siden de har mye mer peiling på prosjektorer enn hifi butikkene gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå