Gjest litt redd Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hey var på en fest i helga, og der traff jeg en jente som jeg kjenner litt, vi var begge småfull. og det endte med hun gidde meg en blowjob, uten kondom. hun har ikke noe bra rykte på seg, har sikkert hatt rundt 40-50 forskjellige partnere, jeg er 21, hun er vel 22 eller 23. spørsmålet er hvilken sykdommer kan jeg få igjennom blowjob? er det lett å bli smittet den veien eller er det kun igjennom samleie man kan bli smittet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Herpes kan hvertfall smittes via munnen tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hva gjør herpes? er ikke noe expert på kjønnsykdommer.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Herpes Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Helsesøstrene på skolen min sa att munn-herpes ikke er det samme somm kjønns-herpes. Altså kan man ikke får kjønnsherpes av at en med munnherpes suger deg. (dette er hva jeg husker at de sa) Lenke til kommentar
Gjest litt redd Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 noen som vet noe er om dette? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Munnherpes og kjønnsherpes er forskjellige ja. Men man kan overføre kjønnsherpes og munnherpes via det motsatte. La oss si det sånn: Hvis en jente gir oral med en gutt, som har kjønnsherpes, kan den neste gutten hun gir oral få kjønnsherpes. Hvis en gutt som har munnherpes gir oral til en jente, kan den neste gutten som gir oral til jenta får munnherpes. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvis man suger en med klamydia, kan man i følge helesøster få det i munnen. Så det kan jo hende. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 BeFs: :S rart, men det stemmer sikkert Uansett vil jeg råde deg til å dra og få en legesjekk uansett. Koster nesten ingenting. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvis to stykker som drikker av samme flaska kan utveklse munnherpes, så kan vel andre smittebærere også brukes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå