Irrelevant Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er Amentio trygg å handle fra? Noen som har erfaringer, positive/negative? De er jevnt over så billige at jeg blir litt skeptisk, og jeg har planer om å legge inn en ordre på 18 000 kr. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har handlet derfra et par ganger. Rask og presis levering. Aldri noen problemer. De rimeligste nettbutikkene pleier å være kortlivet, men håper Amentio vet hva de driver med. Lenke til kommentar
chris stian Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Greia med Amentio er at de videresender din ordre til en rekke underleverandører, det virker ikke som de har noe stort lager selv. Fordelen er at varene kommer raskt. Ulempen er både at de ikke har oppdatert lagerstatus på alt, og at hvis du skal sende noe i retur, så må du sende det tilbake til underleverandørene. Hvis det er flere varer til flere underleverandører, så kan det bli en del i porto. De har også vært litt kranglete og ikke helt oppdatert på det juridiske rundt angrerett. Forhåpentligvis skal retursaken jeg har gående med dem ordne seg til uka. Jeg måtte inn på Postens pakkesporing for å se at de hadde fått returen så jeg kunne purre på dem. De har også brukt 1-3 dager på å svare på hver eneste mail jeg har sendt, så korrespondanse med dem er av og til en tålmodighetsprøve. Jeg har handlet på de fleste norske nettbutikker (Komplett, MPX, PSData, Dell m.fl.) og dette er det første firmaet jeg har fått følelsen av drives som et hobbyprosjekt, framfor at det er et profesjonelt firma. Men det merker man først når varer er defekte osv. Der er de store firmaene mye mer profesjonelle og strømlinjeformede. Men, som du sier, er de ofte en del billigere. Tar du risken, kan du være heldig. Og mange har positive erfaringer med dem også. Håper ihvertfall du ble litt klokere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå