V?rbris Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hei Har nylig kjøpt en Nokia N73 og der følger det med F-secure mobil anti-virus og brannmur. Greit nok, og fint for de som laster ned direkte på mobilen hele tiden. Men det jeg legger inn på mobilen har gått gjennom datamaskinen først, og blitt scannet utallige ganger med ett ti-talls av sikkerhets programmer. Problemet er at jeg ikke får slettet eller fjernet dette programmet fra min mobil, og det irriterende er at jeg hele tiden får beskjed om kjøp av nytt abbonnementstid. Jeg har slått av automatiske oppdateringer uten at det hjelper, har også sendt email til kundesenter Tele 2 nylig. Er det noen som har løsninger på dette angående å få fjernet dette programmet, eventuelt slått av disse forespørsler, det er irriterende og hele tiden lukke forespørsler når man skal ringe eller besvare hendvendelser. Endret 12. august 2007 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hei Har nylig kjøpt en Nokia N73 og der følger det med F-secure mobil anti-virus og brannmur. Greit nok, og fint for de som laster ned direkte på mobilen hele tiden. Men det jeg legger inn på mobilen har gått gjennom datamaskinen først, og blitt scannet utallige ganger med ett ti-talls av sikkerhets programmer. Problemet er at jeg ikke får slettet eller fjernet dette programmet fra min mobil, og det irriterende er at jeg hele tiden får beskjed om kjøp av nytt abbonnementstid. Jeg har slått av automatiske oppdateringer uten at det hjelper, har også sendt email til kundesenter Tele 2 nylig. Er det noen som har løsninger på dette angående å få fjernet dette programmet, eventuelt slått av disse forespørsler, det er irriterende og hele tiden lukke forespørsler når man skal ringe eller besvare hendvendelser. 9263142[/snapback] Regner med at du har forsøkt følgende: http://support.f-secure.com/enu/home/suppo...stall_q06.shtml og manuelt http://support.f-secure.com/enu/home/suppo...neral_q01.shtml Endret 14. august 2007 av Knocksock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå