Gå til innhold

Hvordan fjerne mobil security

Anbefalte innlegg

Hei

Har nylig kjøpt en Nokia N73 og der følger det med F-secure mobil anti-virus og brannmur.

Greit nok, og fint for de som laster ned direkte på mobilen hele tiden.

Men det jeg legger inn på mobilen har gått gjennom datamaskinen først, og blitt scannet utallige ganger med ett ti-talls av sikkerhets programmer.

Problemet er at jeg ikke får slettet eller fjernet dette programmet fra min mobil, og det irriterende er at jeg hele tiden får beskjed om kjøp av nytt abbonnementstid.

Jeg har slått av automatiske oppdateringer uten at det hjelper, har også sendt email til kundesenter Tele 2 nylig.

Er det noen som har løsninger på dette angående å få fjernet dette programmet, eventuelt slått av disse forespørsler, det er irriterende og hele tiden lukke forespørsler når man skal ringe eller besvare hendvendelser.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har nylig kjøpt en Nokia N73 og der følger det med F-secure mobil anti-virus og brannmur.

Greit nok, og fint for de som laster ned direkte på mobilen hele tiden.

Men det jeg legger inn på mobilen har gått gjennom datamaskinen først, og blitt scannet utallige ganger med ett ti-talls av sikkerhets programmer.

Problemet er at jeg ikke får slettet eller fjernet dette programmet fra min mobil, og det irriterende er at jeg hele tiden får beskjed om kjøp av nytt abbonnementstid.

Jeg har slått av automatiske oppdateringer uten at det hjelper, har også sendt email til kundesenter Tele 2 nylig.

Er det noen som har løsninger på dette angående å få fjernet dette programmet, eventuelt slått av disse forespørsler, det er irriterende og hele tiden lukke forespørsler når man skal ringe eller besvare hendvendelser.

9263142[/snapback]

Regner med at du har forsøkt følgende:

http://support.f-secure.com/enu/home/suppo...stall_q06.shtml

og manuelt

http://support.f-secure.com/enu/home/suppo...neral_q01.shtml

Endret av Knocksock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...