Gå til innhold

er det vits i dyrere hk egentlig?

Dbsnike

Anbefalte innlegg

Jeg skal oppgradere hk, ram og prosessor link.. Ellers har jeg et x1900gt. Jeg skal klokke litt. Mener at jeg vil ha et p35-kort, og synes gigabyte virker rimelig og greit. De har jo flere modeller av disse og da lurer jeg på om jeg har noe å hente i en dyrere modell?

Innlegget blir jo feilpostet viss jeg ber om anbefalinger på ålreit ram, men sleng gjerne med det og ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okai, jeg skjønner at det er et teit spørsmål, men poenget mitt var at jeg vil ikke ha sli eller andre funksjoner som jeg ikke kommer til å bruke. Det eneste jeg bryr meg om er støy, fremtidsrettet, klokkepotensiale og stabilitet. Og pris da selvfølgelig. Da er det et greit kort eller?

Lenke til kommentar
Det eneste jeg bryr meg om er støy, fremtidsrettet, klokkepotensiale og stabilitet. Og pris da selvfølgelig. Da er det et greit kort eller?

Hva klokkepotensialet er på kortet vet jeg ikke ("google" etter tester m.m. ;) ), men P35 brikkesettet er fremtidsrettta og stabilt. Støtte for 45nm CPU. Gigabyte bruker solid capacitors på kortet, de lager bra greier.

Kortet er jevnlig fulgt opp med nye bios-versjoner. Det ser jo bra ut der også, så tipper du blir meget fornøyd med GA-P35-DS3 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...