keane81 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg skal kjøpe meg ny tv, og er helt blank på dette feltet. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha 37". Jeg vil bruke den hovedsakelig til å se på tv og film. Viktig at det er godt bilde når jeg skal se fotballkamper. Tven skal stå i en ikke så altfor stor stue med vindu tvers ovenfor, så sollys kommer rett inn på tven. Når det gjelder pris vil jeg ikke bruke mye mer enn 10 000. Kom med tips og råd. Bør jeg velge plasma eller lcd. Jeg håper på et godt kjøp også for fremtiden, sånn at den ikke må byttes ut relativt fort. vet dere om noen tester som er gjort i det siste?? Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg tror jeg skal kjøpe en Panasonic TH37PV70...den koster 8.800 på lefdal, er en plasmaskjerm. Kan jo hende at det blir litt problemer i forhold til sollyset hos deg, men jeg er ingen ekspert, så kan ikke gi noe godt svar på det. Vet bare at den har vunnet mange tester og at "alle" skryter av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå