Xander^ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei..jeg er ingen n00b men det er en ting jeg plages litt med..jeg har akkurat installert 2000 på maskina..har aldri kjørt det OS`et før så plages jeg med at maskina med Xp ikke kan koble seg til min..må har passord og brukernavn. maskina med 2000 kommer seg lett inn på Xp-pc`n. det er sikkert en UTROLIG enkel løsning på dette, men jeg har som sagt ikke kjørt 2000 noe særlig i fortiden.. noen som vet..? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei..jeg er ingen n00b men det er en ting jeg plages litt med..jeg har akkurat installert 2000 på maskina..har aldri kjørt det OS`et før så plages jeg med at maskina med Xp ikke kan koble seg til min..må har passord og brukernavn. maskina med 2000 kommer seg lett inn på Xp-pc`n.det er sikkert en UTROLIG enkel løsning på dette, men jeg har som sagt ikke kjørt 2000 noe særlig i fortiden.. noen som vet..? Du kan begynne med og skru på gjeste-kontoen på w2k boksen. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 prøvde..virka ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå