Wiseman Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hei! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337744&view=detailed Jeg vurderer å kjøpe denne maskinen. Den har akkurat de spesifikasjoner jeg ønsker meg også syns jeg den ser lekker ut. Men så har jeg lagt merke til at tastaturet på disse Toshiba-maskinene er et litt annet oppsett enn vanlige bærbare. Er visstnok svensk oppsett. Så det jeg lurer på er hvordan er det å bruke dette tastaturet? Ser at både space og enter-knappen er små begge to, og det er sånt som kan irritere meg i lengden. Jeg kommer til å skrive mye på maskinen så det er greitt at det går kjapt og effektivt og at en ikke irriterer seg grønn på tastaturet. Håper noen kan gi meg et godt svar på åssen tastaturet er å bruke Her er bildet av tastaturet: Her er enda et bilde, men det er av en litt annen Toshiba-modell så er ikke helt likt, men det gir en veldig god indikasjon på hvordan det er: Mvh Wiseman Endret 12. august 2007 av Wiseman Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 de avbildede maskinene har engelsk tastaturoppsett. Jeg er ganske sikker på at de komplett selger har norsk tastatur med tastene på de stedene du er vant til å finne dem, og stor entertast over to linjer. Space-tasten ser ut til å være like stor som på de fleste bærbare. Du kan jo kontakte komplett for å være helt sikker. Lenke til kommentar
Wiseman Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 de avbildede maskinene har engelsk tastaturoppsett. Jeg er ganske sikker på at de komplett selger har norsk tastatur med tastene på de stedene du er vant til å finne dem, og stor entertast over to linjer. Space-tasten ser ut til å være like stor som på de fleste bærbare. Du kan jo kontakte komplett for å være helt sikker. 9263995[/snapback] Takk for svar På den øverste linken jeg limte inn fra komplett står det at layouten på tastaturet er svensk og utifra de bildene som komplett har lagt ut så ser det ut som enter er liten. Jeg har sendt e-mail til de, men har ikke tolmodighet til å vente på svar så ville forhøre meg her også Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Maskinene på bildene har i hvertfall engelsk, og ikke svensk layout. Svenske tastatur er så vidt jeg vet lik norske, bortsett fra at æ og å bytter plass (Du kan fortsatt velge norsk tastaturoppsett i windows, slik at du får de på riktig plass, man ser jo så sjelden ned på tastaturet at man ikke vil merke at det står feil trykk på tastene). Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Maskinene på bildene har i hvertfall engelsk, og ikke svensk layout. Svenske tastatur er så vidt jeg vet lik norske, bortsett fra at æ og å bytter plass (Du kan fortsatt velge norsk tastaturoppsett i windows, slik at du får de på riktig plass, man ser jo så sjelden ned på tastaturet at man ikke vil merke at det står feil trykk på tastene). 9264204[/snapback] Sitter på en P100-205 det er en Liten "enter" tast, og det er en ok Space tast. Det tok ikke lang tid å venne seg til og syntes den er smooth å jobbe på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå