Jolo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Begynner på videregående nå om en uke til, og har tenkt og kjøpe meg en laptop. Synest tilbude vi fikk fra skolen var passe dårlig. Siden det er en skolePC så trenger jeg ikke noen overkill PC. Men det er jo litt spilling i friminuttene så den burde klare CS source greit. Det jeg kunne ønske å ha i den er. Ca 100GB harddisk Prosessor på minimum 2GHz, gjerne dobbeltkjerne Nvidia grafikkkort. 256mb++ 1gb ram eller mer Wlan og blåtann Dvd brenner Ikke alt for stor skjerm (Den skal være bærbar) Er ikke så inne i laptop verdenen, så derfor håper jeg noen kan anbefale meg noen gode merker/modeller. Tenker på en prisklasse <8000kr vist det er mulig. Trenger ikke en ekte kopi av XP/Vista med. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Bring up my page! Leste reglene, og sånn jeg forsto de er dette er lov. Bumper fordi jeg trenger svar før jeg må bestemme meg på skolen. Lenke til kommentar
Eved Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Bring up my page! Leste reglene, og sånn jeg forsto de er dette er lov. Bumper fordi jeg trenger svar før jeg må bestemme meg på skolen. 9286747[/snapback] Jeg ville garantert gått for denne: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...502014;c:100561 Du kan selv konfigurere til det som passer deg best. Er ganske sikker på at den drar CSS på max Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå