Gå til innhold

retur av 1 år gammelt skjermkort

Dbsnike

Anbefalte innlegg

for snart et år siden kjøpte jeg et x1900gt og det har vist seg å være veldig ustabilt. har bare blitt værre med tiden. nå er det ikke til å leve med og jeg vil forsøke å klage på det. viss jeg evnt får et nytt kort vet man om jeg får et kort med tilsvarende ytelse, eller et kort som av samme verdi som x1900gt opprinnelig hadde? bare litt nysjerrig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for snart et år siden kjøpte jeg et x1900gt og det har vist seg å være veldig ustabilt. har bare blitt værre med tiden. nå er det ikke til å leve med og jeg vil forsøke å klage på det. viss jeg evnt får et nytt kort vet man om jeg får et kort med tilsvarende ytelse, eller et kort som av samme verdi som x1900gt opprinnelig hadde? bare litt nysjerrig ;)

9263027[/snapback]

Veit ikkje svar på spørsmålet ditt, men korleis er det ustabilt? er det sånn at det slår seg av og på i spill?

Lenke til kommentar

9263027[/snapback]

Hei,dersom de ikke har samme kort tilgjengelig,vil du få et kort med tilsvarende ytelse/spesifikasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...