thesinner Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg skulle gjerne hatt full dekning på Mastercardet mitt før jeg drar på ferie, vanligvis betaler jeg tilbake når jeg får eFaktura, men det er jo lenge mellom hver gang, og jeg skal dra i morgen. Noen som vet om jeg bare kan "overføre" penger fra brukskontoen min i nettbanken? Har DnB NOR. Klarte ikke å finne ut dette selv hvertfall. Beklager om dette emnet er i feil forum, tenkte på Økonomi, men det ble jo litt feil det også, dere får bare flytte det om dere føler for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Flytter denne til økonomi. Du kan ikke gjøre det selv, men de i banken kan gjøre det for deg. Godsnakk med en av de som jobber der, så fikser de det nok. Hvis ikke er det dårlig service. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dette kommer vel ikke an på banken, men på kredittkortselskapet: "problemet" er jo at du må ha et KID-nummer for å kunne betale inn/overføre penger til kortet. Noen selskaper, slik som gebyrfri.no som jeg bruker selv, bruker selve kortnummeret som KID-nr, og da er det jo veldig enkelt å betale inn et ekstra beløp utenom forfallsdato -mens andre selskaper bruker forskjellige KID-numre på hver regning. I det siste tilfellet må du kontakte kredittkortselskapet ditt og forklare saken. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Jeg har selv nettbank hos dnb nor og mastercard. Når jeg ikke vil vente på faktura finner jeg bare frem en gammel efaktura. Bruker samme KID nummer som på den. Og legger inn ny betaling. Var litt usikker på om dette ville fungere så jeg ringte support og de sa at dette var nettopp måten å gjøre det på dersom du ikke ville vente på ny faktura. Endret 12. august 2007 av CoreTEC Lenke til kommentar
moestue Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg ringte bare DNB og fikk kontonr og KID nr til kredittkortet som jeg har skrevet ned. Har alltid gjort det på denne måten. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg ringte bare DNB og fikk kontonr og KID nr til kredittkortet som jeg har skrevet ned. Har alltid gjort det på denne måten. 9265646[/snapback] Det er samme kontonummer og KID nummer som står på de eldre mastercard fakturaene dine. hvis du ikke kan ringe men må ha denne infoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå