ufojim Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tenkte bare at jeg måtte tipse dere om et vanvittig kult produkt. Trios II er en harddisk skifter som gjør at en kan kjøre flere operativsystemer på samme pc. Det ser sinnsykt stilig ut og har høy geek faktor. Jeg kjøpte en slik i forrige uke og nå kjører jeg FreeBSD, Linux og Windows XP og det fungerer enormt bra! sjekk det ut: http://www.linuxbutikken.no/product_info.p...products_id=442 Lenke til kommentar
Booth Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser poenget, en god boot loader vil jo gjøre samme jobben med 3 disker og 3 sperarate os'r , trenger heller ikke den der for at de skal dele data. Du har også mulighet for å boote en pc uten den der, hvilket er alt du trenger for å boote et annet os/disk hvis en disk kræsjer. Lenke til kommentar
ufojim Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Poenget er at jeg kan skille ut operativsystemene og slipper å tenke på at jeg kan ødelegge noe når jeg installerer flere operativsystemer. Har du sensitiv data på disken, så slipper du den risikoen med Trios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå