Chriselv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Lurer på om dette kabinettet passer til denne kjøleren. Frykter for at vifta i sidepanelet blir i veien :/ Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 heihei Eg har det kabinette! super kjøling.. Sidedøren ligger 18,5cm fra hovedkort plata, vifta stikker 2,5cm ut fra døren(innover) Lenke til kommentar
Chriselv Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Kjekt å vite Satser på at det går jeg da, siden Zalmankjøleren er 12.5cm høy Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 men hoved korte og prosessorn tar lit høyde men vill tru at det går:P sei no i fra vest det går.. Lenke til kommentar
Chriselv Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Jepp skal si fra, ser også litt på Noctua kjøleren. Vil tro at den blir i det høyeste laget Er viftene på kabinettet stille hvis man setter de på min, eller bråker de litt uansett? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noctua viften lager 8dB eg har vannkjøling, stille psu, mulig heter får å slå av gpu viften, og da vil jeg si at pcen bråker relativt lite. men med alt på fult lager den enormt med støy.. ved lav hastinghet på 25cm vifta er det lite støy men kjølingen er ikke helt optimal. annbefaler kabbinette vest du ikje skal ha vannkjøling (sia det e litt trangt syns eg) Lenke til kommentar
Chriselv Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Nei det blir nok luftkjøling her ja. Er det noe nevneverdig som er dårlig med kabinettet? Er det god plass til 8800GTS 640mb? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nei det blir nok luftkjøling her ja. Er det noe nevneverdig som er dårlig med kabinettet? Er det god plass til 8800GTS 640mb? 9264358[/snapback] Det går fint det, har en kamerat som har det kabinettet og det skjermkortet. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 det e faktisk ikje nån store ting, dørene er litt knødd å få på, er vel det eneste. eg kunne tengt meg ett større kabbinett sia eg har vannkjøling. veit ikje om det e svært, har 6600gt med Zalman kjøler på, er ikje trangt tel den. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Lurer på om dette kabinettet passer til denne kjøleren. Frykter for at vifta i sidepanelet blir i veien :/ 9262801[/snapback] Om denne kjøleren passer eller ikke er avhengig av hvilket hovedkort du har tenkt å instalere. Regner med at dette er et standard ATX kabinett med vanlig stående hovedkort. DA skal høyden på kjøleren ikke være noe problem, den er forresten 135mm. Men fra senter av CPU'n så trenger kjøleren 56 mm den ene veien og 46 mm den andre veien. Da er alt avhengig av hvilket hovedkort du har. Søk på nettet så finner du veldig mye..... http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=165 sjekk pdf fila ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå