Snoft Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei, jeg har en Samsung LE40M86 TV, Xbox 360 hvor jeg har en optisk lydkabel, en ps3 hvor jeg også bruker en optisk lydkabel og i tillegg en digital dekoder fra Canal Digital, hvor jeg også bruker optisk kabel til lyden. men problemet er at i forsterkeren min har jeg kun 1 optisk inngang.. Så hver gang jeg skal bruke de forskjellige maskinene \ dekoder må jeg bytte om den optiske kabelen i forsterkeren. Finnes det no form for splitter, eller en boks jeg kan plugge alt inn i, så videre til forsterker? evnt andre løsninger? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 vet at biltema hadde en slik optisk velger... en boks med et hjul på toppen man vridde for å velge inngang... desverre ser det ikke ut til at jeg finner det igjen på hjemmesiden deres... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=245773 Første treff på Optisk switch Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Ohh perfekt! tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå