RamGuy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg lurte litt på hva en DSL-router egentlig er for noe. Etter hva jeg forstår, så kan jeg, etter å ha gått til innkjøp av en DSL-router kaste den boksen som vi fikk fra Telenor da vi anskaffet ADSL for 6år siden? Eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 De første boksene til Telenor var rene ADSL modem, uten router. Man er nødt til å ha modem, mens router er 'ekstrautstyr'. Nå skal alle ha router også, og man bygger sammen modem, router og switch i en boks. Så ja, du kan kaste den gamle boksen når du får en DSL router. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Bare ett sånt lite spørsmål nå. Vi har en den gamle ADSL-boken, og vi har en Linksys WRT54Gv5 Trådløs router, kan vi egentlig kaste hele ADSL-boken, og bare bruke routern? Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nei, for Linksys'en du har benytter ethernet på wan-siden - ikke adsl-signalering. |2mmy| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå