RulleRimfrost Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Venter på den jeg, i XP1800 versjon. Ingen websjapper eller butikker her i bygda har den. Venter jeg forgjeves ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Bestill fra komplett tror de har den, sjekk etter Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Nope. Fikk akkurat mail fra komplett Oslo om at dem hadde ikke disse Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tror ikke AMD tar seg bryet med å lage TbredB på lavere frekvenser enn det som er nå, de vil trossalt tjene penger Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tror ikke AMD tar seg bryet med å lage TbredB på lavere frekvenser enn det som er nå, de vil trossalt tjene penger Det har dem allerede gjort,så på forumet til overclockers.com at de har fått T-Bred B Xp1800+ i Finland. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Jepp. Det er bare dere j*** som ikke har klart å kjøpe opp lagret med a-core enda. Men jeg kan sitte her med kt400 HK, PC3200 Ram og en sleten Duron 750 å vente jeg Tålmodighet er en dyd. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jepp. Det er bare dere j*** som ikke har klart å kjøpe opp lagret med a-core enda.Men jeg kan sitte her med kt400 HK, PC3200 Ram og en sleten Duron 750 å vente jeg Tålmodighet er en dyd. Vel jeg klarte ikke å vente,hadde min Xp1800+ Tbred A i to uker,da klarte jeg ikke mere så jeg bestilte meg en Xp2400 som jeg fikk i dag. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Er ikke noe poeng i å vente, kjøp T-bred A og Palominoer folkens! kjøp kjøp kjøp! Når t-bred B kommer så vil dere ha hammer. Så kjøp t-bred A og palominoer, kjøp alle sammen dere finner Ja, det ryktes faktisk at t-bred A er *bedre* enn t-bred B! kom igjen folkens Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Er ikke noe poeng i å vente, kjøp T-bred A og Palominoer folkens! kjøp kjøp kjøp! Når t-bred B kommer så vil dere ha hammer. Så kjøp t-bred A og palominoer, kjøp alle sammen dere finner Hørtes nesten ut som en som prøver å gardere seg en B. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 W00t? Jeg skal self ha en TbredB!!! (Hammer er lengre vekke og dyrt(!)) Mvh delvis ødelagt T-bird 1400@ehh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå