Stian0 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Har hatt min Sony Ericsson K810i i en vel 3 mnd nå og jeg har begynt å få store problemer med nesten alle tastene på mobilen min Jeg har størst problemer med ta bilde knappen på siden av mobilen, 2, 5 , 8, 4 og * knappene. De fungerer omtrent ikke.. Også de andre knappene på mobilen kan fuske litt.. Kan jeg få ny mobil pga dette? Jeg har behandlet mobilen pent, den har ligget i lomma mi ca hver dag (Ikke sammen med løse spisse deler eller noe), jeg har ikke mista den i bakken eller noe lignende. Det hele starta når jeg var på ferie i sverige, sånn plutselig Noen som har det samme problemet? Endret 12. august 2007 av Stian0 Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Ingen andre som har slike problemer med sin? Mine taster fungerer så vidt nå.. nesten ubrukelig Lenke til kommentar
benz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har ikke hatt noen problemer så langt med tastene, og det ser ikke ut som andre heller har det. Hadde det vært en ide å reklamere der du kjøpte telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå