WIKingen79 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som kan hjelpe meg? Har formatert maskinen men så er det disse IBM maskinene. Har ikke opprettings cden, denne har sikkert havnet i søppele for en tid siden. Jeg skal sette den opp på ny, men dette går ikke? Kan jeg på noen måte fjerne BIOS'en til IBM eller komme forbi dette på noen måte? Noen som har tips eller noe som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hva er det som ikke går? Skal gå fint å bare installere windows os-et og finne de rette driverne. Du trenger ikke gjennopprettings cd-en. Lenke til kommentar
WIKingen79 Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Glemte kanskje å ta med noe her. Når jeg starter opp pcen så kommer den opp med melding om å ta ut "disket eller annet media", trykk en tast for å restarte. Her er det et problem, jeg har ingen disket eller cd stående i maskinen, har tatt vekk alle kortene. Har latt disk stasjon, cd rom og harddisk bli stående. En som jeg kjenner fortalte meg at det kanskje kunne hjelpe. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Gå inn i bios, og sett CD rom som først i boot order (first boot device). Start med OS cd'en i maskinen. Da kommer du rett inn i setupen. Lenke til kommentar
WIKingen79 Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg kommer inn i BIOS, vet ikke hvordan jeg kommer forbi det som IBM har laget til i pcen. Lenke til kommentar
WIKingen79 Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Den forrige melding skulle si at jeg ikke kom inn i BIOS... Noen som kan hjelpe meg, noen som kjenner et triks eller to? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 kan Link være til hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå