RoninMasao Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Om dere har ønsker om å se hvordan det ser ut med tre røde kvadranter så bare kutt strømmen mens den står på.. funker for meg! Er selvsagt helt trygt og boxen funker fint etter på .. Så om du vil oppleve lysshowet.. go ahead and pull the plug! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Evt. kan man gå ante up og forsøke å boote opp uten AV-kabelen og få hele fire røde kvadrater. Jeg håper dog på en major malfunction, ikke noe lysshow Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er maskiner som er produsert etter Mai 2007 uten denne feilen?, eller kan jeg regne med at xbox'en min også vil kræsje en eller annen gang? kjøpte min i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Min er helt fra release. Har aldri skjedd en dritt galt med den :] Den er til og med fra QXL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå