Axel_S Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Og...? Hva har skjedd siden? :/ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Har ikke skjedd noe særlig enda, men jeg regner med at jeg kommer til å bestille litt utstyr snarest! Må jo bruke dette vidunderet jeg har kjøpt! (klokking) Uansett er det koselig å se at dere følger med! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Lenge til vannkjøling nå? I dag kjøpte jeg likt kabinett som deg + at jeg kjøpte en sidedør ekstra m. vindu. Meget bra prosjekt dette her AnaXyd. Gleder meg til du får montert vannkjølingen. Er ikke sikker på om jeg kommer til å montere vannkjøling. Men får se hvordan det går med deg først. Er du fornøyd med kabinettet så langt da?=) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Ikke så lenge til vannkjølinga nå.. Er noe som gjør at jeg drøyer det litt, og det er om garantien ryker på GPU om jeg tar av vifta på den. Bra flere kjøper samme kabinett, for det er virkelig knallbra! Er meget fornøyd med det selv ja, og det er utførelser som er i den beste klassen. Savner dog støydemping i hdd racket, men jeg skal jo uansett kjøpe noe ekstra etterhvert.. Takk for kommentar forresten! Moro å se at dere følger med.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Blir kalde katoder på 30 cm for langt i det kabinettet? Skal innstallere 2 eller 4 stk. Spørst på hvor godt det lyser. Men jeg burde kanskje gått for 20 cm katoder i stedet for 30 cm? Mvh LockBreaker Sorry for OT. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Er plass til 30cm ja.. Absolutt! Du kan jo bare montere de i døra, eller andre steder. Er nok av plass i kabinettet da det er ganske langt.. OT går helt fint! Bare hyggelig å hjelpe! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Tusen takk for hjelpen. Har også kjøpt sidedør med plexi fra microplex. Tror det kommer til å bli bra. Må bare ønske deg lykke til videre med moddingen din, som sagt så gleder jeg meg til det blir ferdig. Kommer helt sikkert til å følge med her fremover. Mvh LockBreaker Endret 9. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Takk skal du ha! Håper det blir bra selv, og håper det kommer til å klokke bra også.. Godt å høre at du følger med! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tror du det er plass til en 2x120mm radiator på baksiden av kabinettet? Eller kommer kabel for PSU i veien? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Det spørs helt hvilken vei du setter PSU'en. Og det avhenger jo selvfølgelig å ha en brakett som radiatoren er festet i, som bygger ut litt. Det vil nok gå, men hvor praktisk det er veit jeg ikke.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skal montere med en sånn radbox, den bygger ut litt. Men får se. Kanskje jeg bør montere internt. Har nemlig ikke fått kabinettet enda. Blir vel lettere å finne noen løsninger på det når jeg får kabinettet. Skal ha en Antec PSU og den er lang! (18cm). Spørst på hvilken vei jeg monterer PSU? =) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Du kan montere PSU "opp-ned" også. Da blir viften på PSU'en pekende oppover, og få dårlig med luft. (Ren teori fra meg) Hva med å montere radiator slik som jeg har tenkt da? Trenger ikke å skjære engang...! Jeg tenker jeg monterer den på noe som bygger opp en slags shroud. Plan kommer siden! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Antec PSUen er fin sånn at den har kunn en 80mm vifte bak. Den er faktisk ganske kjølig har jeg hørt. Så det blir ikke noe problem å måtte montere opp ned. Som sagt så får jeg se hva jeg gjør. Kan hende jeg kommer til å montere internt, slik som du, men det er det at da må jeg kjøpe en HDD modul til 5,25" brønn. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 AnaXyd: Da har jeg fått kabinettet mitt, og det er enda mer løvly enn jeg hadde forutsett. Tror nok plassen kan bli litt knapp med tanke på å montere internt, men eksternt vil det gå greit tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå