Gå til innhold

AnaXyd's Vannkjølingsprosjekt [Comments]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Lenge til vannkjøling nå?

I dag kjøpte jeg likt kabinett som deg + at jeg kjøpte en sidedør ekstra m. vindu. :)

Meget bra prosjekt dette her AnaXyd. Gleder meg til du får montert vannkjølingen. Er ikke sikker på om jeg kommer til å montere vannkjøling. Men får se hvordan det går med deg først. :)

Er du fornøyd med kabinettet så langt da?=)

Lenke til kommentar

Ikke så lenge til vannkjølinga nå.. :) Er noe som gjør at jeg drøyer det litt, og det er om garantien ryker på GPU om jeg tar av vifta på den.

Bra flere kjøper samme kabinett, for det er virkelig knallbra! :)

Er meget fornøyd med det selv ja, og det er utførelser som er i den beste klassen. Savner dog støydemping i hdd racket, men jeg skal jo uansett kjøpe noe ekstra etterhvert..

Takk for kommentar forresten! Moro å se at dere følger med.. :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpen. Har også kjøpt sidedør med plexi fra microplex. Tror det kommer til å bli bra. :)

Må bare ønske deg lykke til videre med moddingen din, som sagt så gleder jeg meg til det blir ferdig. Kommer helt sikkert til å følge med her fremover. :)

Mvh LockBreaker :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Skal montere med en sånn radbox, den bygger ut litt. Men får se. Kanskje jeg bør montere internt. Har nemlig ikke fått kabinettet enda. :wee:

Blir vel lettere å finne noen løsninger på det når jeg får kabinettet. Skal ha en Antec PSU og den er lang! (18cm).

Spørst på hvilken vei jeg monterer PSU? =)

Lenke til kommentar

Du kan montere PSU "opp-ned" også. Da blir viften på PSU'en pekende oppover, og få dårlig med luft. (Ren teori fra meg)

Hva med å montere radiator slik som jeg har tenkt da? Trenger ikke å skjære engang...! :) Jeg tenker jeg monterer den på noe som bygger opp en slags shroud. Plan kommer siden! :)

Lenke til kommentar

Antec PSUen er fin sånn at den har kunn en 80mm vifte bak. Den er faktisk ganske kjølig har jeg hørt. Så det blir ikke noe problem å måtte montere opp ned. :)

Som sagt så får jeg se hva jeg gjør. Kan hende jeg kommer til å montere internt, slik som du, men det er det at da må jeg kjøpe en HDD modul til 5,25" brønn. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...