Gå til innhold

NVIDIA GeForce 7150M?

CualS

Anbefalte innlegg

Hei, akkurat kjøpt meg ny bærbar pc med NVIDIA GeForce 7150M skjermkort... Akkurat innstallert Pinnacle Studio Plus vs.11, men programmet henger seg hele tiden...og jeg har på følelsen av at skjermkortet er problemet her...!? :(

Det jeg lurer på er hvor dårlig/bra skjermkortet mitt egentlig er? Noen som har peiling?? :hmm:

Svar mottas med takk :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, akkurat kjøpt meg ny bærbar pc med NVIDIA GeForce 7150M skjermkort... Akkurat innstallert Pinnacle Studio Plus vs.11, men programmet henger seg hele tiden...og jeg har på følelsen av at skjermkortet er problemet her...!? :(

Det jeg lurer på er hvor dårlig/bra skjermkortet mitt egentlig er? Noen som har peiling?? :hmm: 

9262196[/snapback]

Det er ett helt greit skjermkort så lenge du ikke spiller, og jeg kan egentlig ikke se hvordan skjermkortet har noe med det å gjøre.

Høres heller ut som et problem med Pinnacle Studio Plus 11. Er det noen nyere patcher der?

Lenke til kommentar

9262196[/snapback]

Det er ett helt greit skjermkort så lenge du ikke spiller, og jeg kan egentlig ikke se hvordan skjermkortet har noe med det å gjøre.

Høres heller ut som et problem med Pinnacle Studio Plus 11. Er det noen nyere patcher der?

9262218[/snapback]

Det er kommet en oppgradering til 11.1, men har prøvd å laste ned den også...hjelper ikke...?! Programmet henger seg allikevel. Tenkte kanskje at jeg måtte oppdatere driverne til skjermkortet? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...