muffe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg skal lage en webside om data. Noen som har forslag til hva den skal hete? Tenkte på DataWorld, men noen bedere? På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Zaitan Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Webside om data, ja. Hmmm, det var originalt. Kanskje et noe snevert tema? Hva med å kalle den AllYouEverKnewAboutDataRepeated.com? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Siden skal hovedsakelig handle om tweaking, OC, casemod osv. men vil også ha andre deler som handler om hardware osv... Da spesielt i forbindelse med forskjellige tweaking prosjekter, at vi f. eks først tester produktet i "orginal" tilstand, og legger ut artikkel i hardware-seksjonen, før vi modder det og legger ut artikkel i "mods" seksjonen. Vi vil også ha et forum. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Ser at det allerede er noe som heter DataWorld.com, så det er kanskje ikke så lurt å kalle seg det... Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 muffes dataside er ikke en helt gal idé, en annen er DataHulen, hva synes dere? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hva med http://www.pctweak.net/ ? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Skal det være på norsk? PC-kroken ? Ellers, om vi snakker om gode oversettelser på pc/datamaskiner... Island har laget seg sitt eget eget ord på datamaskiner som oversatt betyr "tallheks" som jeg synes er utrolig bra :-) Engelsk.... Hmmm..... www.pc-wizard.com ? :-) Lykke til! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som har flere forslag? I mine øyne er DataHulen det beste alternativet... Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Siden skal hovedsakelig handle om tweaking, OC, casemod osv. men vil også ha andre deler som handler om hardware osv... Da spesielt i forbindelse med forskjellige tweaking prosjekter, at vi f. eks først tester produktet i "orginal" tilstand, og legger ut artikkel i hardware-seksjonen, før vi modder det og legger ut artikkel i "mods" seksjonen. Vi vil også ha et forum. hmm... hva med hardware.no eller overklokking.no ? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som har flere forslag? I mine øyne er DataHulen det beste alternativet... Beklager, slike norske navn har jeg ikke noe sans for.. Beste forslaget som har kommet her er vel pctweak.net Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som har flere forslag? I mine øyne er DataHulen det beste alternativet... Beklager, slike norske navn har jeg ikke noe sans for.. Beste forslaget som har kommet her er vel pctweak.net Datahulen høres forresten mer ut som et entertainment/opplærings-program for småbarn Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hva med www.tech-net.no ? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Datahulen høres forresten mer ut som et entertainment/opplærings-program for småbarn Det har du rett i.... PcTweaker er LITT for målrettet, vil ha noe "bredere". Lenke til kommentar
drbass Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Dataernice.com Computerheaven.com Untidedn0bbz.com Untiedmodders.com osv Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Tech-net er et GLIMRENDE forslag. TUSEN TAKK, LasseAndreK Edit: Vil bare legge til at jeg fremdeles er åpen for nye forslag. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tech-net er et GLIMRENDE forslag. TUSEN TAKK, LasseAndreK Edit: Vil bare legge til at jeg fremdeles er åpen for nye forslag. Takk. Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 www.boksen.no eller www.boks.no er jo to navn som passer når du skal holde på med, ja nettop boksen. Eller så kan du kalle det for www.modsNstuff.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå