Gå til innhold

Tips til navn på webside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden skal hovedsakelig handle om tweaking, OC, casemod osv. men vil også ha andre deler som handler om hardware osv... Da spesielt i forbindelse med forskjellige tweaking prosjekter, at vi f. eks først tester produktet i "orginal" tilstand, og legger ut artikkel i hardware-seksjonen, før vi modder det og legger ut artikkel i "mods" seksjonen. Vi vil også ha et forum.

Lenke til kommentar

Skal det være på norsk? PC-kroken ? Ellers, om vi snakker om gode oversettelser på pc/datamaskiner... Island har laget seg sitt eget eget ord på datamaskiner som oversatt betyr "tallheks" som jeg synes er utrolig bra :-)

Engelsk.... Hmmm..... www.pc-wizard.com ? :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Siden skal hovedsakelig handle om tweaking, OC, casemod osv. men vil også ha andre deler som handler om hardware osv... Da spesielt i forbindelse med forskjellige tweaking prosjekter, at vi f. eks først tester produktet i "orginal" tilstand, og legger ut artikkel i hardware-seksjonen, før vi modder det og legger ut artikkel i "mods" seksjonen. Vi vil også ha et forum.

hmm... hva med hardware.no eller overklokking.no ?

Lenke til kommentar
Noen som har flere forslag? I mine øyne er DataHulen det beste alternativet...

Beklager, slike norske navn har jeg ikke noe sans for..

Beste forslaget som har kommet her er vel pctweak.net

Datahulen høres forresten mer ut som et entertainment/opplærings-program for småbarn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...