Gå til innhold

Ny skyve mobil til maks 4000 tusen

Anbefalte innlegg

Jeg er ute rtter en skyve mobil til mellom 3 og 4000 kr.

Den må ha mange Funksjoner som 3g, EDGE og kalender. Det må være en smart telefon. kamra må være på minst 2 megapixeler men Mp3 spiller er ikke viktig.

Jeg har alltid likt nokia men er åpen for å prøve andre merker.

har noen et forslag?

Endret av mobilmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har sett litt på  både N80 og nokia 6110 navigator. har også tittet på nokia E65. hvem er best?

9264667[/snapback]

N80 har jo vært på markedet i en god stund. Kom i fjor en eller annen gang. Den har det du spør etter+wlan. 6110 har det du spør etter, men ikke wlan, den har imidlertid gps. e65 er en foretningstelefon. Etter min mening så har den også best design, og best byggekvalitet. Jeg har hatt både 6110 og n80 og jeg personlig er best fornøyd med 6110.

Lenke til kommentar
har sett litt på  både N80 og nokia 6110 navigator. har også tittet på nokia E65. hvem er best?

9264667[/snapback]

N80 har jo vært på markedet i en god stund. Kom i fjor en eller annen gang. Den har det du spør etter+wlan. 6110 har det du spør etter, men ikke wlan, den har imidlertid gps. e65 er en foretningstelefon. Etter min mening så har den også best design, og best byggekvalitet. Jeg har hatt både 6110 og n80 og jeg personlig er best fornøyd med 6110.

9265793[/snapback]

har 6110 bra batteri levetid ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...