Gå til innhold

Kan man bruke Bullworker som redskap i RYP?

Stimani

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på en ting, ville det latt seg gjøre å gjenomføre Release Your Potential med en Bullworker istedet for vekter? :hmm:

Selvfølgelig må man bytte ut øvelser, men tenkte å beholde repetisjonsantallet fra RYP. Noen som har noen tanker eller kommentarer rundt det?

RYP er et treningsprogram, link her.

Bullworker er, for de som lurer, et treningsapparat som ser slik ut. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Det tror jeg hadde funka dårlig gitt. Og hvorfor skal du endre på grunnoppsettet i RYP? De som har satt opp programmet er svært kyndige mennesker når det gjelder trening, og hele programmet er nok mer gjennomtenkt enn du tror. Skal du starte å endre på det bør du kjenne kroppen din svært godt og du bør uansett ha kjørt gjennom det orginale programmet et par ganger først.

Lenke til kommentar

Sånn teoretisk sett så skulle det ikke være noe problem å bytte ut øvelser i RYP programmet mot øvelser som trener samme muskler med den tingen der. Forutsatt at den har justerbar motstand osv. Men i praksis så kan jeg vanskelig se for meg hvordan man skal kunne trene mer enn et fåtall muskler med den tingen der, og de få man kan få trent virker som om det blir litt vel knotete.

Lenke til kommentar
Sånn teoretisk sett så skulle det ikke være noe problem å bytte ut øvelser i RYP programmet mot øvelser som trener samme muskler med den tingen der. Forutsatt at den har justerbar motstand osv. Men i praksis så kan jeg vanskelig se for meg hvordan man skal kunne trene mer enn et fåtall muskler med den tingen der, og de få man kan få trent virker som om det blir litt vel knotete.

9265247[/snapback]

Jo, selvfølgelig, men enklere enn å få medlemskap på NIMI som 15-åring :p .

Lenke til kommentar

9265247[/snapback]

Jo, selvfølgelig, men enklere enn å få medlemskap på NIMI som 15-åring :p .

9265679[/snapback]

Jeg klarte å bli medlem av Nimi da jeg var 15 år :love:

Det går ikke ann å bytte ut frivekter med den dingsen der, det går rett og slett ikke.

Prøv knebøy og prøv å vri litt på den "maskinen" og se hva som er tyngst.

Nei tren med vekter du, kommer ingen vei med den Bullworkern.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på en ting, ville det latt seg gjøre å gjenomføre Release Your Potential med en Bullworker istedet for vekter?  :hmm:

Selvfølgelig må man bytte ut øvelser, men tenkte å beholde repetisjonsantallet fra RYP. Noen som har noen tanker eller kommentarer rundt det?

RYP er et treningsprogram, link her.

Bullworker er, for de som lurer, et treningsapparat som ser slik ut.  :)

9262068[/snapback]

Det tviler jeg på om det går ann gjøre det, hvorfor skulle du finne på å gjøre noe slik idiotisk?

RYP så ikke dumt ut. Jeg kjører et lignende system, men jeg fokuserer på styrke og ikke vekst. Den ene er en sweet bivirknikng av den andre.

Jeg kjører et system av Ed Coan. Tidenes styrkeløfter.

Endret av everhuge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...