Gå til innhold

Heroic vs Kara. What to do first?

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det?

Skal gå helt fint å off-tanke vertfall. Gjorde det selv med druiden min rett etter jeg ble lvl 70 og hadde for det meste grønt gear ^^

9268314[/snapback]

Vel... Jeg ble offtank, sammen med en drood, og en annen warr maintanka. Jeg ble satt som respawn-timer, altså, jeg poppa en pot akkurat da vi pulla den første moben. I bunn og grunn funka HP'en min helt bra til å tanke midnight med, dessverre var dps'en for lav, så vi rakk ikke å få Midnight lavt nok før healerne fikk for lite mana og Attumen voldtok maintank.

Men gøy var det, virkelig! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta bort

12 ap gem , crit trinket, 6 str på skulder

Erstatt

ench på bracers

Enchant

hp ench på chest , sta ench på hender , og kanskje exalted enchant på skulder

Enchant på hjelmen og back.

Det er mye rom til forbedring begyn med å få sta gems isteden for ap/str så kommer du mye lengre.

Jeg har ca samme gear som deg og 13.6 hp ubuffet og 530 def ish

Ville også kanskje ha tatt poengene i cruelty og slengt dem i noe bedre for tanking.

Endret av War
Lenke til kommentar
På warrior/pala skal du ha 490 defense, samt nok dodge/block/parry til at du har over 100% sjanse for å unngå crushing blows (150% skade) med shield block/holy shield oppe. Betraktelig mye mer arbeid enn en druid (som blir crushet, samme hva).

Warrior er faktisk ikke så ille, da man såvidt jeg vet har 100% sjanse med shield block oppe bare med 5/5 deflection og 5/5 anticipation

5.8% parry

5.8% dodge

5.8% block

5.8% miss

5.0% deflection (=10.8% parry)

75% shield block

Paladin derimot, tar tid å bli immune med.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Hvordan gikk det?

Skal gå helt fint å off-tanke vertfall. Gjorde det selv med druiden min rett etter jeg ble lvl 70 og hadde for det meste grønt gear ^^

9268314[/snapback]

På warrior/pala skal du ha 490 defense, samt nok dodge/block/parry til at du har over 100% sjanse for å unngå crushing blows (150% skade) med shield block/holy shield oppe. Betraktelig mye mer arbeid enn en druid (som blir crushet, samme hva).

9268533[/snapback]

Totalt misforstått. Man unngår ikke Crushing Blows ved mindre man Blocker ett attack. Slik Crush er designet vil 15% av alle hits som treffer deg være Crushing Blows. Eneste måten å fjerne CB er ved å holde Shield Block oppe hele tiden og ha 25% base block rate.

Lenke til kommentar
Hvordan gikk det?

9268314[/snapback]

9268533[/snapback]

Totalt misforstått. Man unngår ikke Crushing Blows ved mindre man Blocker ett attack. Slik Crush er designet vil 15% av alle hits som treffer deg være Crushing Blows. Eneste måten å fjerne CB er ved å holde Shield Block oppe hele tiden og ha 25% base block rate.

9271233[/snapback]

Og han sa? Såvidt jeg vet så tar man ingen skade om man får dodge/parry.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis ingen har svart ennå, så trenger man 490 defense med warrior og 420 defense med druid for å bli crit immune. Man kan også gå for resilience istedet, men med defense får du også dodge som er veldig viktig som Druid tank.

Som Druid tank har du antageligvis 2 eller 3 poeng i Survival of the Fittest på Feral treet, og da trenger du 411/412 defense.

Bare for å gi et eksempel, så tanker jeg fint både karazhan og heroics med min Druid som har 450 defense (begynner å bli litt mye), 29.80% dodge, 23478 armor og 12844 hp. "Unbuffed/MotW"

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar

Min mening:

1: Gjøre heroics med guildet til dere får dere bra og bedre gear, spesielt til tanks og healers.

2: Prøve kara å se hvor langt dere kommer. Grinde de bossene dere får ned for gear, prøve neste uansett hvor langt dere kom sist.

Lenke til kommentar

heroics er en greit måte og få litt greit gear til overgangen til kara. gå heroics og gå badges til shield, og heroic mech til sun eater, så nærmer du deg, slenge på med enchants.

OT: Ser du er på Balanzzar, skal ganke deg litt jeg:o

Lenke til kommentar

Gå i heroics når du ikke har kara(hvis du har tid)

Ellers så ta de første bossene ett par ganger, er lite vits i å prøve på de siste før flertallet har greit gear ;)

Vil du bli ganka så bare si ifra, spiller på balnazzar jeg også :p

edit: dranc = dranc ingame?

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Vi starta med Karazhan før heroics. Men vi venta ganske lenge med å gjøre det, da vi er ett ganske casual guild. Så når vi starta, så hadde folk stort sett bare blue items fra lvl70 dungeons. Selv løp jeg rundt med fullt tier 3,5, og de beste våpenene man kunne anskaffe seg på lvl 70, uten å kjøre heroics. Og det gikk ganske bra det =) tok ikke mange ukene før karazhan var cleara. Nå kjører vi heroics når vi ikke har noe annet å gjøre.

MEN: heroics kan være fint å kjøre for å mestre spillet bedre, da det krever temmelig mye fokus for å ikke drite seg ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...