Frohman Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei. Dinga revered med Sha'tar i går, og prøvde litt Heroic Mech i dag. Gruppa mi sa at jeg var flink til å tanke, men ikke hadde bra nok gear, for vi wipa mye. Tingen er at i kveld skal jeg Maintanke kara for første gang, og jeg lurer på om det vil bli samme opplevelsen som i heroics, eller om det blir enklere. Er det lurt å dra til kara først for å skaffe litt gear? Takk for svar. Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Vel, det kommer jo selvfølgelig ann på hvor langt man er i kara, de første delene har ikke bosser/mobs som slår så spess hardt. På slutten er det bosser som muligens slår litt vel hardt for en dårlig gearet tank. Kommer selvfølgelig litt ann på healers og, men de 4-5 første bossene i kara tror jeg kan være en fin gear kilde for et overall litt undergeared raid. Men ut ifra armory profilen din ser det ut som du fint kan tanke de fleste heroics hvis du har en healer som kan sakene sine...(og litt CC kanskje) Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du vil ikke møte mye problemer i Karazhan tipper jeg. Eneste kjipe kan være Prince og Nightbane, evt trashet før Netherspite. Men det er blandt det siste i instancen så med mindre dere er kommet langt så møter du nok ikke de med det første. Hvis du hadde litt gull til overs ville jeg anbefalt å bare få enchanta litt småplukk på gearet ditt. For eksempel +12 defense på bracers, +6 stats på chest og kanskje en liten +30 stamina og +10 agility på legs? Lykke til med raidingen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Ja, altså, i kveld er første raid, da. Så det blir ikke noe full clear, regner jeg med. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du bør skaffe deg ~500 Defence asap. Så du ikke kan bli crittet av raid bosser. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Guka, tror han er crit immune. hans defence gir han 4,4% chanse til å ikke bli crittet. itillegg til 0,96% fra ressillence. Er han ikke da crit immune? Eller trenger man mere enn 5% mot lvl 73 mobs (bosser) ? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Husk at første bossen i karazhan kan bli tanket av en naken priest omtrent, men etterpå det er det en del værre enn heroics. Også mer teamplay er required. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du bør skaffe deg ~500 Defence asap. Så du ikke kan bli crittet av raid bosser. 9262458[/snapback] Det holder med 492. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Recilence hjelper vel ikke i pve? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Begge trinketene dine er dårlige. du trenger 30 mer +def og mere stamina. Men du burde klare å tanke heroic og ca til madien med det gearet der, lett. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Recilence hjelper vel ikke i pve? 9263304[/snapback] Joda Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du bør skaffe deg ~500 Defence asap. Så du ikke kan bli crittet av raid bosser. 9262458[/snapback] Det holder med 492. 9263214[/snapback] ~500 = ca. 500. Siden jeg ikke har spilt protection-warrior og brydd meg om prot-stats på en god stund, husket jeg ikke om det var 490, eller litt mer, som du sa. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du bør skaffe deg ~500 Defence asap. Så du ikke kan bli crittet av raid bosser. 9262458[/snapback] Det holder med 492. 9263214[/snapback] ~500 = ca. 500. Siden jeg ikke har spilt protection-warrior og brydd meg om prot-stats på en god stund, husket jeg ikke om det var 490, eller litt mer, som du sa. 9263804[/snapback] Hvordan regner man ut det? Lenke til kommentar
jlek Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei. Dinga revered med Sha'tar i går, og prøvde litt Heroic Mech i dag. Gruppa mi sa at jeg var flink til å tanke, men ikke hadde bra nok gear, for vi wipa mye. Tingen er at i kveld skal jeg Maintanke kara for første gang, og jeg lurer på om det vil bli samme opplevelsen som i heroics, eller om det blir enklere. Er det lurt å dra til kara først for å skaffe litt gear? Takk for svar. 9262019[/snapback] Gjør healerne dine en tjeneste og skaff mer stamina asap. Sleng i 12+stamina sockets hvor enn mulig, 30+ stamina på legs, 8+stamina på Gloves, 150+health på chest. Bytt ut alle sockets du allerede har puttet i utenom den i Bracers. Du trenger mer stamina, virkelig. Gi beng i alle andre stats utenom 490+ Defense Rating inntil videre. Lykke til i Karazhan. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Atm. virker det som jeg bare skal off-tanke, da. =\ jossda, takk for tipsene, skal begynne å sanke litt gull nå, for jeg er ganske blakk. Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Btw, ser du er nær revered med keepers of time, får noen fine tanke leggs derfra... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Btw, ser du er nær revered med keepers of time, får noen fine tanke leggs derfra... 9265788[/snapback] Jepp, går for de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan gikk det? Skal gå helt fint å off-tanke vertfall. Gjorde det selv med druiden min rett etter jeg ble lvl 70 og hadde for det meste grønt gear ^^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan gikk det? Skal gå helt fint å off-tanke vertfall. Gjorde det selv med druiden min rett etter jeg ble lvl 70 og hadde for det meste grønt gear ^^ 9268314[/snapback] Litt forskjell på warrior/pala og druid. Druid får noen helt sinnsykt gode questrewards (Manimal, Umberhowl, Valiant defender-cloaken, Wind trader band) og kan kjøpe Braxxis, Heavy clefthoof-settet og den lilla hatten. På med noen enchants og 12sta/8def-gems, og vips. 20k+ armor, 415 defense og 14-16k hp uten problemer. På warrior/pala skal du ha 490 defense, samt nok dodge/block/parry til at du har over 100% sjanse for å unngå crushing blows (150% skade) med shield block/holy shield oppe. Betraktelig mye mer arbeid enn en druid (som blir crushet, samme hva). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Stemmer det ja, men hadde ikke tenkt noe særlig på tanking på den tiden og hadde vel 14k AC og 10k HP eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå