Dorian Gray Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er ikke så viktig med selve penetrasjonen en gang, intimitet er det man savner. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sjømannsbrud med massevis av glide da? 9284711[/snapback] Havle moroa med sex forsvinner i mine øyne i det øyblikket man er alene. Haar noe med interaksjonen med et annet menneske å gjøre. Uansett hvor godt det er eller ikke så blir det ikke det samme 9284732[/snapback] Så da har du liksom gyldig grunn til å gå å være utro? Siden handa ikke er like god? Eller har det du sier INGENTING i denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Det var vel mer som et svar på at hånden kan brukes imens. Han forklarer at det ikke er den delen av sexen som savnes, altså friksjon+orgasme. Endret 15. august 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det var vel mer som et svar på at hånden kan brukes imens. Han forklarer at det ikke er den delen av sexen som savnes, altså friksjon+orgasme. 9286618[/snapback] ^^ what he said Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det var vel mer som et svar på at hånden kan brukes imens. Han forklarer at det ikke er den delen av sexen som savnes, altså friksjon+orgasme. 9286618[/snapback] Men FORTSATT. Det forsvarer ikke å være utro. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det var vel mer som et svar på at hånden kan brukes imens. Han forklarer at det ikke er den delen av sexen som savnes, altså friksjon+orgasme. 9286618[/snapback] Men FORTSATT. Det forsvarer ikke å være utro. 9286651[/snapback] Godt å vite, ingen påstår det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Men FORTSATT. Det forsvarer ikke å være utro.9286651[/snapback] Var vel heller ikke det noen av oss sa. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Men FORTSATT. Det forsvarer ikke å være utro.9286651[/snapback] Var vel heller ikke det noen av oss sa. 9286660[/snapback] Du har kanskje ikke fått med deg emnet i tråden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du har kanskje ikke fått med deg emnet i tråden?9286703[/snapback] Joda og min mening om emnet og trådstarters spørsmål svarte jeg på på side 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Skjønner ikke da hvorfor du skal poengtere at handa ikke er like god som sex. Det forsvarer ingenting i forhold til topic. Har ingenting med topic å gjøre. Det er åpenbart at det ikke er like godt. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva ønsker du å oppnå med å ligge med noen andre? En organsme? Da vil jeg nå si at det er like greit å bruke hånda og få tilfredstilt lysten sin der og da. For det å å ha sex blir jo ikke det samme uten at følelser og nærheten er der, noe man har i et forhold.Det får du ikke med en tilfeldig. Du må nesten finne ut hva som er viktigst for deg. Å ha sex eller være sammen med dama. Du må jo også prate skikkelig med dama og fortelle ditt syn også og si at du savner sex osv. Mange syns sex er ekstremt viktig, men tenk hvis dama/fyrn skulle bli utsatt for noe som gjorde at han/hun aldri kunne ha samleie igjen. Ville man da dratt? Ikke jeg ihvertfall. Jeg vet at en kjæreste som har de kvaliteten man ønsker ikke vokser på trær, og da blir sex ikke det viktigste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva ønsker du å oppnå med å ligge med noen andre? En organsme? Da vil jeg nå si at det er like greit å bruke hånda og få tilfredstilt lysten sin der og da. 9288358[/snapback] Som vi har nevnt så er ikke orgasmen grunnen. Hvis det var det, så hadde man likestilt onani med sex. Det er alt det andre med sex, den fysiske nærheten og den seksuelle spenningen og utfordringen som gjør det til sex, og dette er utelukkende mulig med et annet menneske. Det er denne nærheten som man savner, ikke bare utløsningen man klarer å få av seg selv. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 trådstarter, du er et lost menneske... jeg kunne kommet med en drøss ord her nå, men da hadde moderatorer sletta posten. ja, det er virkelig å være utro. hvorfor vil ikke kona ha sex? ta hu i søvne... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg har slettet et par innlegg som inneholder sms-språk. hold dere til bokmål eller nynorsk folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg