Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er utroskap


Paganini1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjømannsbrud med massevis av glide da?  :love::fun:

9284711[/snapback]

Havle moroa med sex forsvinner i mine øyne i det øyblikket man er alene. Haar noe med interaksjonen med et annet menneske å gjøre. Uansett hvor godt det er eller ikke så blir det ikke det samme

9284732[/snapback]

Så da har du liksom gyldig grunn til å gå å være utro? Siden handa ikke er like god? Eller har det du sier INGENTING i denne tråden å gjøre?

Lenke til kommentar

Hva ønsker du å oppnå med å ligge med noen andre? En organsme? Da vil jeg nå si at det er like greit å bruke hånda og få tilfredstilt lysten sin der og da. For det å å ha sex blir jo ikke det samme uten at følelser og nærheten er der, noe man har i et forhold.Det får du ikke med en tilfeldig.

Du må nesten finne ut hva som er viktigst for deg. Å ha sex eller være sammen med dama. Du må jo også prate skikkelig med dama og fortelle ditt syn også og si at du savner sex osv.

Mange syns sex er ekstremt viktig, men tenk hvis dama/fyrn skulle bli utsatt for noe som gjorde at han/hun aldri kunne ha samleie igjen. Ville man da dratt? Ikke jeg ihvertfall. Jeg vet at en kjæreste som har de kvaliteten man ønsker ikke vokser på trær, og da blir sex ikke det viktigste.

Lenke til kommentar
Hva ønsker du å oppnå med å ligge med noen andre? En organsme? Da vil jeg nå si at det er like greit å bruke hånda og få tilfredstilt lysten sin der og da.

9288358[/snapback]

Som vi har nevnt så er ikke orgasmen grunnen. Hvis det var det, så hadde man likestilt onani med sex. Det er alt det andre med sex, den fysiske nærheten og den seksuelle spenningen og utfordringen som gjør det til sex, og dette er utelukkende mulig med et annet menneske. Det er denne nærheten som man savner, ikke bare utløsningen man klarer å få av seg selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...